21.5.21

Κάρβουνο τα Γεράνεια Όρη...

Σαράντα χιλιάδες στρέμματα στα Γεράνεια Όρη.. όλα κάρβουνο, μέσα σε δυο μέρες. Ένα απαράμιλλης ομορφιάς παρθένο δάσος που χαιρόσουν να το βλέπεις, να το περπατάς και να το αναπνέεις, έγιναν όλα στάχτη και αποκαΐδια.. και τα ζώα που βρίσκονταν στο ξεκίνημα της ανοιξιάτικης αναπαραγωγής τους, απανθρακώθηκαν ολοσχερώς πριν καν ξεκινήσουν... χώρια τα σπίτια και οι περιουσίες που δεν υπάρχουν πια, χώρια το οξυγόνο που θα πάρει χρόνια να αποκατασταθεί, ο τελευταίος πνεύμονας της δυτικής Αττικής... 

Και όλα αυτά γιατί;

Γιατί κάποιος απλά επέλεξε να παρακάμψει τους κανόνες. Θέλω να κάψω τα ξερόκλαδά μου τώρα; Τώρα θα τα κάψω. Γιατί εγώ είμαι μάγκας και μπορώ. Ποιος νοιάζεται για τους κανόνες; Γραμμένους τους έχω στα παλιά μου τα παπούτσια, γιατί είμαι ξύπνιος εγώ. Εμένα δεν μου λέει κανένας τι θα κάνω, δε σηκώνω εγώ υποδείξεις από κανέναν, εγώ είμαι υπεράνω και σε όποιον αρέσει. Εξάλλου, ποιος θα με δει;

Δυστυχώς, αυτός ο κύριος που έκαψε τη μισή Κορινθία και Δυτική Αττική δεν είναι ο μόνος που σκέφτεται έτσι... 

Έχουν γίνει πολλοί αυτοί που μπερδεύουν την ελευθερία με την αναρχία. Δεν ξέρω αν είναι η έλλειψη παιδείας για αυτό που συμβαίνει ή το dna ή η έλλειψη προσοχής από τους γονείς στο μεγάλωμα των παιδιών τους, ή πρόκειται απλά για την απόλυτη θεωρία της προβληματικής ελαττωματικότητας στον χαρακτήρα (ο Αϊνστάιν το έλεγε ηλιθιότητα, μια εγκληματική μορφή ηλιθιότητας, στην προκειμένη, εξίσου εγκληματική όπως και η αδιαφορία.) Η οδηγία αποφυγής επικίνδυνων δραστηριοτήτων λόγω ανάφλεξης κατά τους θερινούς μήνες, όπως το κάψιμο των ξερόκλαδων ή η χρήση ηλεκτροκόλλησης ή το άναμμα της ψησταριάς σε εκτεθειμένους χώρους, ήταν σαφής: 

"Δεν ανάβουμε φωτιές σε υπαίθριους χώρους από Μάιο ως Οκτώβριο."

Ωστόσο κάποιοι συνεχίζουν να μπερδεύουν τις οδηγίες με στέρηση δικαιωμάτων ή με καταπίεση ή περιορισμό του ιδίου θελήματος. 

Το να σου δίνει κάποιος μια οδηγία για την ασφάλειά σου ΕΙΝΑΙ ελευθερία. Όταν η μαμά σου σου λέει "παιδί μου, μην απλώνεις το χέρι σου πάνω στη φωτιά γιατί θα καείς" δεν σου το λέει γιατί η μαμά σου - ή το κράτος στην προκειμένη περίπτωση - σου στερεί βασικά ανθρώπινα δικαιώματα. Σου το λέει για να μπορείς να είσαι ελεύθερος να απολαύσεις αυτά τα δικαιώματα με ασφάλεια. 

Όπως σου λέει και: "όχι άναμμα φωτιάς σε υπαίθριους χώρους από Μάιο ως Οκτώβριο". Για να μπορείς κι εσύ να απολαμβάνεις την ομορφιά του τοπίου σου, να είσαι ασφαλής μέσα στην όμορφη περιουσία σου που με κόπο έχεις φτιάξει, να αναπνέεις το καθαρό οξυγόνο σου εσύ και η οικογένειά σου και να χαίρεσαι τις ωφέλειες και την ομορφιά ενός περιβάλλοντος που σου έχει δοθεί σαν δώρο για να σε προστατεύει και να σου ομορφαίνει τη ζωή.

Εδώ ο πυκνός καπνός όπως φαινόταν χθες από την πίσω βεράντα του σπιτιού.

Με αγάπη,

Εύα 💗

 

****  Η πρώτη φωτό από εδώ.

-----------

****  update 22/5/21: τα 40.000 στρέμματα έχουν ανεβεί στα 55.000 και ακόμα συνεχίζει να καίει.

****  update 23/5/21: τα 55.000 στρέμματα κατέληξαν στα 71.289, όπως καταγράφησαν από τον                                                δορυφόρο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: