19.5.21

Δοκιμαστικό

Χρόνια στο blogging, αλλά όσο περνούν τα χρόνια αρχίζω να προτιμώ την ησυχία μου μέσα στην ανωνυμία. Πες το και μετακόμιση σε μια καινούργια πόλη. Αν και δεν μου αρέσουν οι πόλεις καθόλου, με κούρασαν πολύ. Πες το τότε μετακόμιση σε ένα καινούργιο χωριό. Κάπου στο βουνό, όχι πολύ ψηλά, με θέα τη θάλασσα. Και λίγο απόμερα για ησυχία. Την αγαπώ την ησυχία. Όταν βρίσκομαι σε ησυχία, ακούω τον εαυτό μου να τραγουδά, μου αρέσει αυτό πολύ. Σε ένα σπίτι στις παρειφές μιας γειτονιάς με λιγοστά σπίτια. Όχι πολύ καινούργιο, πέτρινο όμως, σίγουρα πέτρινο, μισοφτιαγμένο και ακατοίκητο. Και ο κήπος του να είναι μεγάλος να χωράει όλα τα καλά του παραδείσου. Και τα σκυλιά να μπορούν να παίζουν ελεύθερα, χωρίς αλυσίδες, μικρά και μεγάλα, αλλά ελεύθερα. Και κάποια άλλα κατοικίδια να 'ρθούν να συμπληρώσουν, κότες, κοκκόρια, κουνέλια, χήνες, πάπιες. Θα έρθουν κι αυτές σιγά σιγά. Και χελώνες, να μου μαθαίνουν τη σχετικότητα του χρόνου και τη ματαιότητά του. Και πουλιά, πολλά πουλιά, να ψέλνουν ευχαριστήριες μελωδίες, να γεύονται τη χαρά της ζωής.

Κάπως έτσι τα όνειρά μου αρχίζουν να γίνονται πραγματικότητα, σα σε όνειρο, σαν ζωγραφιά, φυλλαράκι φυλλαράκι. Μόνο τριάντα κάτι χρόνια μας πήρε, αλλά ποτέ δεν είναι αργά, όπως φάνηκε. 

Οικογένεια; Ναι, δεν παραπονιέμαι, μια χαρά τα έχουμε καταφέρει, με τα πάνω και τα κάτω της, με τις δοκιμασίες και τις χαρές της, αρκεί το σκαρί να πηγαίνει μπροστά, να κρατάει γερά στους καιρούς, να παλεύει πάντα, να μένει στη σωστή του ρότα και να αντέχει στο χρόνο και τη φθορά, αυτό είναι που μετράει στη ζωή, τίποτε άλλο. 

Κι εγώ, καλά είμαι κι εγώ μέσα μου, με τα καλά και τα στραβά μου, με τις ατέλειες και τα μεγαλεία μου, στο μέσον πλέον της ζωής όλα τα έχω αποδεχτεί και τα' χω αγαπήσει. Αισθάνομαι ειρήνη μέσα μου που δεν έχω ξαναζήσει. Και αγάπη πολλή. Και πληρότητα. Ξέρω τι θέλω, τι με εμπνέει και τι απεχθάνομαι, κι αυτό σου παίρνει καιρό να το κατακτήσεις, συχνά πληρώνεις με αίμα, με δάκρυα κι αγώνα. Τελικά όμως νομίζω ότι στον βαθμό που με ικανοποιεί, θα μπορούσα να πω ότι ας πούμε τα έχω καταφέρει. 

Είμαι εδώ ακόμα, και είμαι καλά. 

Δοκιμαστικό νέου template πρώτη λήψη: check ✔

Με αγάπη,

Εύα 💗


*****  

----- φωτό από το διαδίκτυο.

2 σχόλια:

Teteel είπε...

Σαν ένας όμορφος απολογισμός,
συμπέρασμα, μια χαρά προχωράς : Check!

Eva Psarrou είπε...

@ Teteel

Που και που χρειάζεται να κάνουμε τον απολογισμό μας, να καθαρίζει το τοπίο.

Καλό απόγευμα!