24.9.19

Το τετραδιάκι


Τις τελευταίες μέρες κάνω προεργασία για να ξεκινήσω να μελετώ το βιβλίο της Αποκάλυψης του Ιωάννη, το τελευταίο σε σειρά της Αγίας Γραφής. Έφτιαξα ένα αυτοσχέδιο τετραδιάκι από αδέσποτα κομμάτια χαρτιού που τα έκοψα στις διαστάσεις που ήθελα. Για εξώφυλλο χρησιμοποίησα ένα κουτί συσκευασίας quick soup μανιταρόσουπα. Δεν ξέρω αν έχει σημασία η γεύση, το λέω για να υπάρχει. Λίγη διακόσμηση μπροστά και πίσω και μέσα, αυτή τη φορά, μόνο λευκές σελίδες για να μπορώ να έχω χώρο να γράφω πιο καθαρά από ότι στο προηγούμενο, χωρίς φρου φρου και τα σχετικά.


Το τετραδιάκι αυτό θα το χρησιμοποιήσω για τις σημειώσεις μου στην Αποκάλυψη. Οι σημειώσεις δεν θα είναι τόσο εγκυκλοπαιδικού ας πούμε περιεχομένου, δεν θα περιορίζονται σε τοπική έκταση, αλλά περισσότερο σε χρονική. Δηλαδή, όπως το σκέφτομαι, θέλω να με ακολουθήσει στον χρόνο, να με συνοδέψει και να προσδιοριστεί αυτός ο χρόνος μέσα στο τετράδιο αυτό. Σκέψεις μου γενικότερα πάνω στην καθημερινότητά μου, στον τρόπο που αντιδρώ στα πράγματα, στον τρόπο που ανταποκρίνομαι στο ιερό κείμενο, στον διάλογό μου με τον Κύριο (κοινώς, προσευχή), για όσο διάστημα θα μελετώ την Αποκάλυψη, ένας διάλογος αποκάλυψη, αφού μέσω αποκάλυψης Πνεύματος Αγίου έρχεται η γνώση και η σοφία. Όχι αυτή του κόσμου, η άλλη, η αληθινή. Αυτήν θέλω, και αυτήν κυνηγώ. Με δυο λόγια, μια αποκάλυψη μέσα στην Αποκάλυψη και εξαιτίας αυτής (μου αρέσουν αυτά τα λογοπαίγνια).


Λίγο κακοφορμισμένο μου βγήκε με τα κολλήματα και τις συρράψεις, αλλά, πάλι, έτσι είμαι κι εγώ. Κολλήματα και συρράψεις έφτιαξαν τη ζωή μου από πράγματα που δεν μου ταίριαξαν πάντα γάντι, κάποια παρέμειναν κακοφορμισμένα μέχρι τώρα, που γίναν πάραυτα κομμάτι του χαρακτήρα μου. Το τετραδιάκι μου της ζωής δεν βγήκε τέλεια κομμένο, όπως όταν βγαίνει από το τυπογραφείο. Το τετραδιάκι μου έχει τσαλακωματιές, σημάδια, λαβωματιές και μουτζούρες, κυρίως από τις φορές που ήμουν μπερδεμένη, απογοητευμένη, χαμένη. Έχει όμως και παιχνίδι, χαμόγελα, ζωγραφιές, ζωγραφιές πολλές, αποτυπώματα χαράς και ευτυχίας, αλήθειας και ζωής. Χαίρομαι που κατάφερα να φτιάξω το τετραδιάκι μου αληθινό, ειλικρινές, απλό, το τετραδιάκι της ζωής μου. Κι ας μην είναι του εργοστασίου, ε και; Νομίζω ότι το προτιμώ καλύτερα έτσι.

Βρέχει σήμερα. Το πρώτο πρωτοβρόχι.

Με αγάπη, Εύα 💗

Δεν υπάρχουν σχόλια: