2.10.24

Χειροποίητο σημειωματάριο


Κάνω μια πρώτη προσπάθεια να μεταφέρω το βιντεάκι που έφτιαξα στο instagram, ελπίζω να πετύχει. Αφορά στο σημειωματάριο στο οποίο γράφω τα πλάνα μου της αντιγραφής εδαφίων από την Αγία Γραφή, με ένα γρήγορο ξεφύλλισμα αυτών που γράφαμε έναν μήνα τώρα. 

Το σημειωματάριο είναι φτιαγμένο από τα χεράκια της γράφουσας. Πήρα κάμποσες σελίδες φωτοτυπικό χαρτί μέγεθος Α4, τις βούτηξα σε διάλυμμα τσαγιού και, αφού στέγνωσαν, τις δίπλωσα στη μέση για να γίνουν μέγεθος Α5. Οργάνωσα τα χαρτιά σε ομάδες των 6-7 σελίδων και τα σύρραψα για ευκολία (έπρεπε να τα είχα ράψει με κλωστή, θα άνοιγαν πιο εύκολα, αλλά δεν πειράζει, την επόμενη φορά). Όλα τα χαρτιά μαζί τα στοίχισα και τα κόλλησα στη ράχη του εξώφυλλου μιας παλιάς ατζέντας, νομίζω του 2011, αφού την είχα αδειάσει από το αρχικό της περιεχόμενο. Αφού το άφησα να στεγνώσει καλά, πλακωμένο με μερικά βαριά βιβλία να το πιέζουν, άρχισα να το χρησιμοποιώ μετά από μία εβδομάδα. Δεν ξέρω, μπορεί να ήταν στεγνωμένο και νωρίτερα, αλλά το άφησα τόσες μέρες για πιο σιγουριά.

Δεν μου βγήκε τέλειο, αλλά αυτές οι ατέλειες νομίζω ότι του χαρίζουν πολύ. Το vintage χρώμα που απέκτησαν οι σελίδες, ο κρακελαριστός ήχος στο γύρισμά τους, η ανομοιομορφία στα κολλήματα, κάποια σκισίματα στις κυματιστές άκρες, το μέγεθος και η όλη εικόνα του σαν σύνολο, παλαιωμένη και ταλαιπωρημένη, όλα αυτά είναι που χαρακτηρίζουν το χειροποίητο αριστούργημά μου χαχα. 

Εντάξει, δεν είναι αριστούργημα, εννοείται, όμως, σε μένα, ίσως και επειδή το έφτιαξα μόνη μου, δεν ξέρω, αλλά μου αρέσει πάρα πολύ και είμαι πολύ χαρούμενη με το αποτέλεσμα της προσπάθειας.

Έχω φτιάξει άλλο ένα, πάλι από το εξώφυλλο μιας παλιάς ατζέντας, αλλά σε κόκκινο χρώμα, πάλι με την ίδια τεχνική, βγήκε κι αυτό το ίδιο όμορφο, και μου αρέσει εξίσου, καθώς για μένα, ο χαρακτήρας σε χειροποίητα δημιουργήματα και η τελειότητά τους βρίσκεται στις ατέλειές τους, μιας και έχουν τη σφραγίδα του δημιουργού τους.

Με αγάπη,

Εύα 💗


Δεν υπάρχουν σχόλια: