1.11.21

Καρδιά γεμάτη από ευγνωμοσύνη


Να μην ξεχνάω να ευχαριστώ για ό,τι καλό έρχεται στη ζωή μου που με ξαφνιάζει και με ευχαριστεί, αλλά και για τα άλλα, τα δεδομένα και καθημερινά που όμως στεριώνουν τις αξίες και το νόημα της ύπαρξής μου. Που μπορώ και περπατάω, που βλέπω, που αναπνέω, που υπάρχει στέγη πάνω από το κεφάλι μου και φαγητό μέσα στο πιάτο μου. Που έχω την οικογένειά μου που με αγαπά και με φροντίζει χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Που η φύση γύρω μου έχει ντυθεί με τα πιο ζεστά και πλούσια χρώματα του φθινοπώρου. Που τα πουλάκια κελαηδούν και τα φύλλα θροΐζουν στο πρώτο φύσημα του φθινοπωριάτικου αέρα. Που η ζωή είναι τόσο αναπάντεχη και συνάμα τόσο απίστευτα μαγευτική και τόσο ωραία. 

Να μην ξεχνάω να ευχαριστώ επίσης και για τις δυσκολίες που μου φέρνει στο διάβα μου η ζωή, γιατί κι αυτές πάντα βρίσκουν μια διδαχή να με διδάξουν. Και για τα σκοτεινά συννεφάκια που ποτέ δεν λείπουν από τον καμβά αλλά παραμένουν εκεί οδηγοί, για να με σπρώχνουν να σκάβω βαθιά μέσα στην καρδιά μου κι εκεί μέσα, σ' αυτό το δουλεμένο χωράφι, να βρίσκω τον Χριστό και το δικό Του φως να φωτίζει το μέσα μου πιο σταθερό και πιο λαμπερό ολοένα. Να Τον ευχαριστώ κάθε ώρα και στιγμή της μέρας μου, γιατί είναι εκεί, γιατί τα κάνει όλα δυνατά, και γιατί, χάρη σε Αυτόν, μπορώ να ελπίζω και να ζω μέσα στα θαύματα.

Καλόν μήνα!

Με αγάπη,

Εύα 💗


******

----  πλάνο αντιγραφής Αγίας Γραφής για τον μήνα Νοέμβριο από εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: