11.7.19

Αισθητική παρέμβαση στη Βίβλο μου

Θέλω χρώμα στα βιβλία μου, στις σελίδες, να εκπέμπουν ζωντάνια, χαρά και ομορφιά. Τα θέλω χαρούμενα για να μου φτιάχνουν τη διάθεση και να με εμπνέουν θετικά. Το ίδιο ισχύει και για τα βιβλία πίστης. Μόνο που η καινούργια μου Αγία Γραφή Μελέτης (μπορείτε να τη δείτε εδώ) βγαίνει μόνο με μαύρο εξώφυλλο και αυτό ήταν κάτι που με 'χαλούσε', με ξένιζε.

Τι έκανα λοιπόν; Πήρα τα ανεξίτηλα μαρκαδοράκια μου, διάλεξα από αυτά το χρώμα που θεώρησα πιο ταιριαστό στα γούστα μου και την περίσταση, το πέρασα δύο φορές κι όταν στέγνωσε, ιχνηλάτησα τον σταυρό με λίγο ροζ. Τέλος, το πέρασα όλο ένα χέρι αραιωμένη ατλακόλ. Άφησα να στεγνώσει και: ιδού! Μία Αγία Γραφή στο χρώμα του ουρανού!

Επίσης, πρόσθεσα ετικετούλες (tabs) για να οροθετούν το ξεκίνημα του κάθε βιβλίου για ευκολότερη πρόσβαση, τις οποίες βρήκα εδώ.

Το αποτέλεσμα με ενθουσίασε. Έφυγαν τα χρυσαφιά στοιχεία πάνω στο μαύρο φόντο και μαζί τους έφυγε και η κατάθλιψη. Τώρα συμφωνεί απόλυτα με τη 'γαλάζια' περίοδο που διανύω στη ζωή μου και που έχει ταυτιστεί με την εκ νέου σύνδεσή μου με τη χριστιανική μου ταυτότητα. Δεν ξέρω γιατί στα ορθόδοξα βιβλία των ελληνικών εκδόσεων επιλέγουν πάντα τόσο αυστηρή αισθητική, σχεδόν καταθλιπτική. Ο Λόγος του Θεού δεν έχει σκοπό να μας μιζεριάζει, ίσια ίσα! Είναι Λόγος ελπίδας, δύναμης, αισιοδοξίας και χαράς. Γιατί λοιπόν και το περίβλημα να μην ακολουθεί τη διάθεση του περιεχομένου;

Μετά από τις πρώτες χρήσεις με το νέο χρώμα στο εξώφυλλο, είδα ότι χρειαζόταν να είμαι ιδιαίτερα προσεχτική στο πού θα ακουμπήσω την Αγία Γραφή, να μη την ταλαιπωρήσω ιδιαίτερα, γιατί το χρώμα ήταν ευαίσθητο και υπήρχε κίνδυνος να χαραχτεί ή να ξεφλουδίσει. Αυτό βέβαια δεν μου άρεσε καθόλου, έτσι προχώρησα σε μια τελευταία παρέμβαση. Την έντυσα με διάφανο αυτοκόλλητο, όπως ντύνουν τα σχολικά βιβλία. Αυτό ήταν! Η Αγία Γραφή μου τώρα είναι όπως ακριβώς τη θέλω, και όμορφη (κατά τα γούστα μου πάντα) και σε σύμπλευση με την προσωπικότητά μου και ανθεκτική στη χρήση!

Το χαρούμενο ασημογαλάζιο χρώμα της που μου κάνει αμέσως συνειρμό με τον ουράνιο Πατέρα μας, με προσκαλεί να την κρατήσω στα χέρια μου, να την ανοίξω, να τη διαβάσω. Τώρα ανυπομονώ ακόμη περισσότερο να βρίσκω τον χρόνο να μπορώ να βυθίζομαι στις σελίδες της, να εντρυφώ στον Λόγο του Θεού. Αυτό εξάλλου δεν είναι και το ζητούμενο; Ο σκοπός λοιπόν επετεύχθη!

Μη φοβάστε να τολμήσετε να παρέμβετε σε πράγματα που πιστεύετε ότι σας απομακρύνουν από τη σύνδεση που χρειάζεστε για να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Για μένα είναι σημαντικό αυτή η σύνδεση να γίνεται και σε αισθητικό επίπεδο. Γι' αυτό και οι παρεμβάσεις μου τόσο στο περίβλημα όσο και μέσα στις σελίδες είναι συνεχείς. Δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω ένα μαύρο κι άραχνο εξώφυλλο να μπει ανάμεσα σε μένα και τη μελέτη μου της Αγίας Γραφής. Σε προέκταση, ανάμεσα σε μένα και τη σχέση μου με τον Θεό.

Με αγάπη,

Εύα 💗







Δεν υπάρχουν σχόλια: