3.7.19

1η & 2η μέρα πλάνου Ιουλίου - Ειρήνη

Αυτές είναι δύο φωτογραφίες μου από το πλάνο αντιγραφής μηνός Ιουλίου με θέμα την ειρήνη (δες προηγούμενη ανάρτηση). Τις ανέβασα γιατί δείχνουν ένα μικρό παράδειγμα του τι μπορείς να φτιάξεις συνδυάζοντας τόσο το τερπνό όσο και το ωφέλιμο.

Έχω μια αδυναμία στο χαρτί και το μολύβι, στις μπογιές, στα αυτοκόλλητα, στα διάφορα χαρτάκια και σηματάκια και ό,τι άλλο μπορεί να πέσει στα χέρια μου, είτε με το ταχυδρομείο είτε ό,τι άλλο αναλώσιμο μπορώ να χρησιμοποιήσω με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, προτού βρεθεί στον κάλαθο σκουπιδιών. Αγαπώ το χαρτοβασίλειό μου και μου αρέσει πάρα πολύ να φτιάχνω πράγματα με μια πιο ας πούμε καλλιτεχνική - χειροτεχνική άποψη, ακόμα κι αν πρόκειται για απλή μελέτη ή σπουδή. Στη χειρότερη των περιπτώσεων, θα βάλω ένα αυτοκολλητάκι, στην καλύτερη, θα φτιάξω κάτι εντελώς δικό μου όπως έκανα τώρα, από το μηδέν, χρησιμοποιώντας αναλώσιμα υλικά που βρίσκονται στο σπίτι, όπως κι αυτό που μπορείτε να δείτε στο βιντεάκι μου στο instagram (η διεύθυνση είναι: εδώ). Δεν ξέρω ακόμα πώς να κάνω τη μεταφορά από το κινητό μου στο blogger ή από το instagram στο blogger, αλλά θα το μάθω σιγά σιγά. Προς το παρόν, μπορείτε να το δείτε στο instagram.


Εδώ, παραθέτω τις δύο πρώτες μέρες του πλάνου μηνός Ιουλίου (και αυτές υπάρχουν στο instagram).
Μου είναι πιο εύκολο να τα ανεβάζω απευθείας από το κινητό κι αυτό κάνει την πλατφόρμα πολύ πολύ πιο άμεση και με συνοπτικές διαδικασίες, κάτι που μου αρέσει πολύ, γιατί δεν μου τρώει σχεδόν καθόλου χρόνο να το κάνω (γι' αυτό και το κάνω συχνά-πυκνά), σε αντίθεση με το blogger, που χρειάζεται πολύς χρόνος και διαδικασία μέχρι να ολοκληρώσω μιαν ανάρτηση, κάτι που δεν είναι πάντα πρακτικό να γίνει, ιδιαίτερα όταν τυχόν λείπω εκτός σπιτιού ή όταν δεν γνωρίζω ακόμη βασικά τεχνικά πράγματα που θα μπορούσαν να μου λύσουν τα χέρια.

Αφήνω όμως τη γκρίνια και σας παραθέτω τις φωτος της χθεσινής και προχθεσινής μέρας. Οι διαστάσεις του αυτοσχέδιου τετραδίου είναι μεγέθους Α6, είναι δηλαδή περίπου το ένα τέταρτο ενός χαρτιού εκτυπωτή Α4. Λέω περίπου, γιατί τα χαρτιά που συγκέντρωσα είναι διαφόρων τύπων και προελεύσεων, άλλα δηλαδή είναι και πιο μικρά που τα έχω αφήσει ως έχουν. Τα πιο μεγάλα τα έκοψα προσαρμόζοντάς τα στις διαστάσεις  Α6. Το συγκεκριμένο τετραδιάκι θα το αφιερώσω αποκλειστικά στο πλάνο αντιγραφής του Ιουλίου. Στο instagram σκοπεύω να ανεβάσω όλες τις καταχωρήσεις του μήνα, το πιθανότερο σε καθημερινή βάση. Εδώ, μάλλον θα κάνω μια πιο συνοπτική ανάρτηση που να αναφέρεται σε επιλεγμένες φωτογραφίες.


Είναι πρώτη φορά που το κάνω και αν μου αρέσει η όλη διαδικασία, γιατί όχι, ίσως να φτιάξω κάτι ανάλογο και για τον επόμενο μήνα!

Με αγάπη,

Εύα 💗

Δεν υπάρχουν σχόλια: