25.5.19

Ένα blog για τον Θεό

Το είχα τόσον καιρό στο μυαλό μου, να φτιάξω κάτι ξεχωριστό, έναν χώρο που να μπορώ να έρχομαι και να μοιράζομαι τις σκέψεις μου, τα όνειρά μου, την πορεία μου στην πνευματική ζωή, που δεν έχει καιρό που αποτελεί κομμάτι μου και μάλιστα σημαντικό.

Για όλα έχουμε αφιερώσει άπειρο χρόνο και προσπάθεια, να φτιάξουμε σελίδες για τη μόδα, τα κους κους της show biz, για τα σίριαλ της τηλεόρασης, την πολιτική, τους εαυτούς μας. Γιατί όχι ένα blog για το Θεό; Εντάξει, όχι εξ' ολοκλήρου, αλλά να υπάρχει μία ενότητα και γι' αυτό.

Αγαπημένε μου Θεέ,

έχω διαπιστώσει ότι δεν είσαι και ιδιαίτερα δημοφιλές θέμα συζήτησης στις μέρες μας, δεν ξέρω τι έχει πάθει ο κόσμος και έχει απομακρυνθεί τόσο από τον δημιουργό του. Είναι θλιβερό να το βλέπει κανείς, να βλέπει την πλάνη σε όλα τα επίπεδα, και στενοχωριέμαι αφάνταστα όταν βλέπω τους ανθρώπους να διαγράφουν από τη ζωή τους ένα τόσο μεγάλο κομμάτι, που τελικά είναι και κομμάτι του εαυτού τους! Ίσως, το σημαντικότερο απ' όλα...

Έχω δει, και συνεχίζω να βλέπω, τις άπειρες παρεμβάσεις που κάνεις καθημερινά στη ζωή μου. Για όλα αυτά τα τετριμμένα και για τα άλλα, τα σημαντικά, ξέρεις εσύ, σε ευχαριστώ! Για τα δώρα σου, για τη μεγαλοσύνη σου, σ' ευχαριστώ! Για την υπομονή που μου δείχνεις, τη μακροθυμία σου, για τη γενναιοδωρία σου, την καλοσύνη και αγάπη σου, σ' ευχαριστώ!

Σ' ευχαριστώ που είσαι εκεί, που υπάρχεις! Χίλιες φορές, σ' ευχαριστώ.

Με αγάπη,

Εύα

💗


Δεν υπάρχουν σχόλια: