9.7.24

Περί blogger/google analytics


Δεν είναι ότι δεν με είχαν ενημερώσει, με είχαν ενημερώσει, η αλλαγή στα στατιστικά analytics θα γινόταν με ή χωρίς την άδειά μου, και έπρεπε τις αλλαγές αυτές να τις κάνω εγώ. Όμως, δεν είμαι προγραμματίστρια, κείμενα γράφω, φωτογραφίες βγάζω, γιατί με υποχρεώνετε να κάνω πράγματα που δεν είναι ειδικότητά μου να τα κάνω; 

Θέλετε κύριοι κύριοι της πλατφόρμας να κάνετε αλλαγές; (που τις κάνετε εδώ και χρόνια χωρίς να με ρωτάτε, ούτως ή άλλως), θέλετε να προβείτε στις όποιες αναβαθμίσεις χρειάζεστε πως θέλετε να κάνετε; Ε, κάντε τις! Αναβαθμίστε τα εσείς, οι προγραμματιστές, ούτως ή άλλως αυθαίρετα τα κάνετε όλα, από μόνοι σας, τι θα άλλαζε και αυτή τη φορά; Γιατί δεν μας διευκολύνετε; Κάνετε την αναβάθμιση όπως γίνεται και στα κινητά μας, αυτόματα. Έρχεται το κινητό και, όχι μόνο το αναβαθμίζει από μόνο του, αλλά έχει και την λεπτότητα να με ρωτήσει πότε θέλει να την κάνω ώστε να μη με ενοχλήσει. Γιατί αυτό έχει ανάγκη της αναβάθμισης, όχι εγώ.

Έτσι γίνονται οι σωστές δουλειές, κύριοι κύριοι της blogger.

Γενικά είχα πρόβλημα με τον blogger κατά καιρούς, γιατί το άνοιγα και έβλεπα ξαφνικά αλλαγές, τις οποίες δεν είχα ζητήσει καν, ούτε και μου ζητούσαν την άδεια ή την έγκρισή μου. Όλα τα κάνανε μόνοι τους. Δεν μου άρεσε το αυθαίρετο της κατάστασης. Όμως, αυτό που έγινε τώρα ήταν βαρύ.

Παρόλα αυτά, προσπάθησα μερικές φορές να κάνω αυτά που ζητούσαν μόνη μου, όμως δεν έβρισκα άκρη, έμπαινα από τον έναν λαβύρινθο στον άλλο. Όλα στα αγγλικά, όλα πολύπλοκα, προϋποθέσεις επί προϋποθέσεων, ώσπου με τα πολλά, παράτησα την προσπάθεια. Αν θέλουν να τα αναβαθμίσουν, είπα, ας τα αναβαθμίσουν. Τουλάχιστον, προσπάθησα.

Και 1η Ιουλίου τα αναβάθμισαν. Κι εγώ έχασα τεσσάρων, ίσως και πέντε ετών φωτογραφίες μου που είχα αναρτήσει μέσα στα κείμενά μου. Οι πιο ωραίες μου αναρτήσεις, οι πιο ορεξάτες, αφού το παιχνίδι ήταν καινούργιο και είχα δώσει ψυχή και τέχνη και χρόνο και διάθεση και αγάπη σε όλες τους.

Δεν μου άρεσε καθόλου όταν διαπίστωσα τις απώλειες, που ήταν οδυνηρές για μένα. Με πόνεσαν, ήταν εγκληματικό και απάνθρωπο, και δεν είχαν κανένα δικαίωμα να το κάνουν, αν με ρωτήσεις. 

Ας είναι. Η τεχνολογία προχωράει, η αυθαιρεσία καλπάζει, όμως δεν πρόκειται να υποκύψω στα καπρίτσια της. Δεν εξαρτώμαι από αυτήν ούτε και την έχω ανάγκη, το κέφι μου κάνω. Όμως το φταίξιμο είναι όλο δικό τους. Οφείλουν τον στοιχειώδη σεβασμό στους χρήστες της πλατφόρμας και μια στοιχειώδη διευκόλυνση. Δεν είχα πρόθεση να κάνω κάποια αλλαγή, εδώ θα έμεναν όλα, στην πλατφόρμα σας, την οποία εμείς αναδεικνύουμε και προβάλουμε στο διαδίκτυο, εμείς, οι ζωντανοί χρήστες σας, που δημιουργούν όπως καμία τεχνολογία δεν θα μπορέσει ποτέ να δημιουργήσει. Γιατί οι ζωντανοί χρήστες έχουν ψυχή. Η αναβάθμιση έπρεπε να είχε γίνει από εσάς, αυτόματα, όπως γίνεται και στο κινητό μου. Ίδια τεχνολογία, ίδια διαδικασία. Αναίμακτα. Ήταν το λιγότερο που μπορούσατε να κάνετε ως ανταπόδοση για όσα έχουμε κάνει για εσάς.

Ζητώ συγγνώμη, λοιπόν, εκ μέρους τους, που στα πρώτα τέσσερα και κάτι χρόνια αναρτήσεών μου στο blog, από το 2008 μέχρι το 2011 και λίγο από το 2012 από όσο έχω προλάβει να δω, δεν υπάρχουν πλέον οι φωτογραφίες μου, γιατί έχουν διαγραφεί αυθαίρετα, από την πλατφόρμα, και όχι από εμένα. Το φταίξιμο δεν είναι δικό μου, γιατί εγώ είμαι ένας απλός χρήστης, δεν είμαι ο big brother που αυθαιρετεί και κατασκοπεύει τους πάντες και τα πάντα, με το αζημείωτο φυσικά. 

Η συγγνώμη, κατά την ταπεινή μου άποψη, ανήκει στους προγραμματιστές της πλατφόρμας αποκλειστικά, που όφειλαν να προστατέψουν το υλικό μου, και όχι μόνο το δικό μου, αλλά και όλων όσων δημιουργών ή χρηστών δεν πρόλαβαν ή δεν μπόρεσαν να κάνουν τις αλλαγές που τους επιβλήθηκαν να κάνουν, χωρίς να ρωτήσουν κανέναν. Και για μένα συγγνώμη στην πράξη θα ήταν να μου επιστρέψετε πίσω το υλικό που μου αρπάξατε, το οποίο ούτως ή άλλως δεν ανήκε σε εσάς αυθής εξαρχής.

Αυτά.

Με αγάπη,

Ευαγγελία 💗


Δεν υπάρχουν σχόλια: