2.12.15

Ουδέν κακόν αμιγές καλού



Έφτιαξα τη ζωή μου έτσι ώστε να μην εξαρτάται κανείς από μένα. Έχω συλλάβει τον εαυτό μου να εξαρτώμαι, αλλά, όταν δεν αντέχω άλλο, μπορώ να ζήσω και τη ζωή μου μόνος μου. Μπορώ να το κάνω, με πόνο καρδιάς γιατί είμαι και τεμπέλης - θα 'θελα να μου λύνονται τα προβλήματα, αλλά μπορώ να κάνω και μόνος μου. Άλλωστε, μόνος σου είσαι στο θέατρο και στην τέχνη... μόνος σου προσπαθείς...

****

Μερικές φορές έχουν και οι απεργίες τα καλά τους. Ένα γλυκύτατο αυτοπορτραίτο του Μηνά Χατζησάββα που ξεδίπλωσε την προσωπικότητα και την ψυχή του προς τέρψιν των τηλεθεατών σε μια αρχειακή εκπομπή του κρατικού καναλιού ήρθε να καλύψει το κενό των ειδησεογραφικών δελτίων της επικράτειας. 
Ένας μικρός φόρος τιμής για έναν μεγάλο ηθοποιό που έφυγε για άλλους κόσμους, λίγο πριν την πρεμιέρα της ομότιτλης ταινίας όπου πρωταγωνιστούσε. Κρίμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: