14.2.14

Ένα ξεχωριστό δώρο από ένα ξεχωριστό άτομο

Το προχτεσινό ταχυδρομείο μου επιφύλασε μία ευχάριστη έκπληξη. Ένα απρόσμενο δώρο με περίμενε σταλμένο από μια από τις πιο ζεστές και αξιαγάπητες παρουσίες μέσα στη μπλογκόσφαιρα που συμπαθώ ιδιαίτερα και που την διαβάζω ανελλιπώς εδώ και αρκετούς μήνες. Ποτέ δεν έχω φύγει από το ιστολόγιό της χωρίς ένα χαμόγελο, αφού η συγκεκριμένη blogger έχει επιλέξει να εστιάζει συνειδητά πάνω στη φωτεινή πλευρά της ζωής (όπως λέει και το τραγούδι) και η φυσικότητα με την οποία το κάνει να φαίνεται στους άλλους τόσο απλό και εφικτό, παρόλο που όλοι ξέρουμε πόσο δύσκολα μπορεί κανείς να κρατά μια θετική στάση απέναντι στα πράγματα τη σήμερον ημέραν, με εκπλήσσει το ίδιο κάθε φορά.

Η αίσθηση που μου έχει αφήσει όσο καιρό την διαβάζω είναι πως πρόκειται για μια γυναίκα που έχει παραμείνει παιδί στην ψυχή και δε διστάζει να φωνάξει ένα μεγάλο "Ε! και... " στον χρόνο που κυλά, χωρίς να του αφήνει ούτε γι' αστείο το περιθώριο να επιδράσει αρνητικά πάνω στην ψυχολογία της. Συντροφιά με τα πινέλα και την ακόρεστη όρεξη για δημιουργία, μαζί με τον σύντροφο της ζωής της Δημήτρη, τη λατρεμένη Κλώντη και, φυσικά, το ροζ συννεφάκι που δεν αποχωρίζεται ποτέ, μοιράζεται μαζί μας όλα αυτά τα μικρά και καθημερικά, που όμως φτιάχνουν το ένα και μεγάλο, που λέγεται ζωή.

Νομίζω ότι έχετε καταλάβει για ποια μιλάω τόση ώρα, αφού, λίγο ως πολύ, όλοι γνωρίζουμε την αγαπημένη όλων μας Αχτίδα!

Η έκπληξή μου όταν είδα το ειδοποιητήριο, η χαρά που τη διαδέχτηκε, η ανυπομονησία μέχρι να πάω στο ταχυδρομείο να παραλάβω τον φάκελο, η λαχτάρα μου να τον ανοίξω ευλαβικά σχεδόν στο σπίτι, ο θαυμασμός γι' αυτό που αντίκρισα όταν ελευθερώθηκε από τη συσκευασία του και μπόρεσα να το βαστήξω στα χέρια μου, η συγκίνηση όταν διάβασα την καρτούλα με το ιδιόχειρο μήνυμα, η ευγνωμοσύνη για τη σκέψη και την κίνηση που επιβεβαίωνε ότι ακόμα υπάρχουν άνθρωποι της προσφοράς και της ανιδιοτέλειας, όλα αυτά που έφερε αυτός ο φάκελος μαζί του οφείλονται αποκλειστικά σε εκείνη.

evapsarrou.blogspot.com

 
Ένα δώρο φτιαγμένο από τα χέρια της, ένα ζωγραφιστό καδράκι με χαρούμενα φωτεινά χρώματα και μια νεράιδα να με κοιτάζει κατάματα με τα μεγάλα γαλάζια μάτια της και τα κατάξανθα ανθοστόλιστα μαλλιά της

evapsarrou.blogspot.com


 
Αισθητικά, αλλά και συμβολικά το έργο της ανταποκρινόταν στο στυλ μου, λες και το γνώριζε! Εννοείται, πως η δημιουργία της Αχτίδας θα είναι πλέον το γούρι μου, μια καλή νεράιδα που εκπέμπει όλη την καλοσύνη και αισιοδοξία της δημιουργού που την φιλοτέχνησε.

evapsarrou.blogspot.com

Δεν είναι τέλεια; Δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα μου αρέσει πάρα πολύ! Ήδη έχει πάρει τη θέση της στη βιβλιοθήκη του γραφείου μου. Eλπίζω να της αρέσει το καινούργιο της περιβάλλον!

evapsarrou.blogspot.com

 
Κι αν νομίζετε ότι ταξίδεψε από τη Θεσσαλονίκη ως την Αθήνα ασυνόδευτη, κάνετε λάθος. Μαζί της συνταξίδεψε και αυτή η χειροποίητη καρτούλα που φύλαγε εντός της άλλη μια συγκινητική στιγμή για μένα καθώς τη διάβαζα.

evapsarrou.blogspot.com

 
Αχτίδα μου, ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς για την ομορφιά και τη συγκίνηση που μου χάρισες.

Να είσαι πάντα καλά!


10 σχόλια:

librarian είπε...

Όμορφα τα δώρα πάντα, αλλά τα χειροποίητα κι εκείνα που φτάνουν με το ταχυδρομείο είναι κάτι παραπάνω από ωραία δώρα! Πολύ όμορφο! Μπράβο στην αχτίδα για τη σκέψη.

Ποδηλάτισσα είπε...

Εύα μου έλαβες ένα υπέροχο δώρο από έναν καταπληκτικό άνθρωπο και μεγάλο καλλιτέχνη!!!! Αισθάνομαι πολύ τυχερή που η Αχτίδα είναι φίλη μου και θέλω να ελπίζω πως κάποια στιγμή θα σου δοθεί η ευκαιρία να την γνωρίσεις από κοντά!!!! Πολλά φιλιά!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Λίγο αργά σε επισκέπτομαι όμως..τα καθήκοντα της γιαγιάς σήμερα με κράτησαν μέχρι αργά.Είναι ελάχιστο αυτό που σου έστειλα , συμβολικό περισσότερο..όμως το δικό μου από σένα ήταν η χαρά σου.Ένα μεγάλο ευχαριστώ γλυκιά μου.

Memaria είπε...

Πάρα πολύ όμορφο και ξεχωριστό!!
Η Αχτίδα είναι καταπληκτική σε όλα της!
Να χαρείς το δώρο σου και είμαι σίγουρη πως θα σου φέρει γούρι!!

morphoplasies είπε...

Πολυ ομορφο το δωρο σου !Με το καλο να το χαρεις!
Τοσο καθαρα και ηρεμα ματια που εχει η νεραιδα σου ,που με το δικαιο σου να γινει το γουρι σου !
Καλο Σ/Κ!

Eva Psarrou είπε...

@ librarian
Πάντα ένα δώρο είναι ευπρόσδεκτο, πόσο μάλλον όταν κάποιος έχει αφιερώσει χρόνο και κόπο για να το φτιάξει. Καλή σου μέρα!

Eva Psarrou είπε...

@ Ποδηλάτισσα
Θα συμφωνήσω με όλα, Βίκυ μου, το ίδιο ελπίζω κι εγώ! Πολλά φιλιά!

Eva Psarrou είπε...

@ Αχτίδα
Δικό μου το ευχαριστώ, Αχτίδα μου, να' σαι πάντα καλά! Πολλά φιλιά!

Eva Psarrou είπε...

@ me (maria)
Δεν είναι μόνο όμορφο, είναι φτιαγμένο από έναν όμορφο άνθρωπο κι αυτό το κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό! Καλή σου μέρα!

Eva Psarrou είπε...

@ Maria Kalaitzi
Κι εγώ στα μάτια κόλλησα! Να' σαι καλά, καλή μου - καλή σου μέρα!