11.2.12

Συνάντηση φωτογράφων Flickr Αθήνας

 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 3η κατά σειρά συνάντηση των επαγγελματιών και ερασιτεχνών φωτογράφων Flickr της Αθήνας.
Το καλλιτεχνικό γεγονός έλαβε χώρα στον Πολυχώρο 'ομάδα Λάσπη' στον Κεραμεικό.


Ο χώρος ιδιαίτερα ζεστός και σούπερ κουλτουριάρικος, η προσέλευση μεγάλη.
Όσοι παραβρέθηκαν είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν,
να ανταλλάξουν ιδέες και απόψεις και, φυσικά,



να απολαύσουν το χορο-θεατρικό δρώμενο που μας αφιέρωσε η καλλιτεχνική ομάδα Λάσπη,
προς τέρψη όλων μας


Οι φωτογραφικές μηχανές, εννοείται ότι πήραν φωτιά


Όπως εννοείται και το πόσο πολύ μετάνιωσα που δεν είχα πάρει κι εγώ μαζί μου τη δική μου...
Προς γνώση και συμμόρφωση, βέβαια
Νέο motto: 'Πουθενά χωρίς τη μηχανή μου' :))
 

Ομαδική φωτογραφία από την αξιολογότατη φωτογράφο Maria Kapatou
 
Κάποιους τους ήξερα ήδη από τη δουλειά τους στο Flickr και τα σχόλια που ανταλλάσσουμε εκεί,
κάποιους άλλους τους γνώρισα χτες για πρώτη φορά
Ήταν περίεργη η αίσθηση που άφηνε η είσοδος εικονικών ονομάτων και εικονιδίων avatar
σε χρόνο και τόπο όχι εικονικό/ιντερνετικό, αλλά αντίθετα, καθ' όλα πραγματικό 
Περίεργη και όμορφη, σινάμα..


Ένα ατμοσφαιρικό πορτραίτο που μου έκανε η γλυκύτατη Athina Karoki, στην οποία ανήκουν και οι φωτογραφίες αυτής της ανάρτησης (σ' ευχαριστώ, Αθηνά, που επέμεινες, παρά τις απανωτές μου απουσίες και αναβολές :)



Ευχαριστούμε και την καλλιτεχνική ομάδα Λάσπη που μας φιλοξένησε στον χώρο της
ώστε όλοι μας να απολαύσουμε αυτή την υπέροχη βραδιά που είπε ΝΑΙ στην Τέχνη
κόντρα στα σημάδια των καιρών 
και να φύγουμε με τις καλύτερες των εντυπώσεων.


Δεν υπάρχουν σχόλια: