1.1.21

Χάρτης μυαλού (mind map)

Με μια καρδιά γεμάτη από αγάπη και ευγνωμοσύνη ξεκινώ τη νέα χρονιά και με αυτά τα εφόδια φτιάχνω και πάλι τον χάρτη του μυαλού μου για την καινούργια χρονιά. Βάζω στο κέντρο τον εαυτό μου και γύρω γύρω ξεδιπλώνω ακτίνες που δείχνουν σε στόχους. Από την πάνω πλευρά του κύκλου σημειώνω όλα αυτά που με συνδέουν με το Θεό (πίστη, τέχνη, πνευματικότητα, προσωπική άσκηση / εξέλιξη) και από την κάτω τα υπόλοιπα που με συνδέουν με τον κόσμο (σπίτι, εργασία, οικογένεια, κοινωνικές σχέσεις, πρότζεκτς, υλικός προσανατολισμός, υγεία, οικονομία, πραγματικότητα). 

Βασικός στόχος για φέτος είναι όλα τα επιμέρους στοιχεία που θέλω να αναπτύξω ή να φέρω εις πέρας να τα κάνω με κάποιον τρόπο να στρέφονται στον ουρανό, να τα τραβήξω προς τα πάνω, που είναι η επάνω πλευρά του κύκλου μου.  

Θέλω με λίγα λόγια να κάνω όλα αυτά που αγαπώ να κάνω και εκείνα που χρειάζεται να κάνω, να έχουν στόχο τους τον Θεό. Εκεί να προσβλέπω. Τα μάτια μου, η καρδιά μου και οι πράξεις μου, οι σκέψεις και τα συναισθήματά μου, όλα να στοχεύουν στον Θεό και γύρω από αυτόν να περιστρέφονται.

Εφικτό; Χμμμ, θα δείξει. Όρεξη να έχεις και πίστη. Και θάρρος. Και συνέπεια. Και αρετή. Και πολλά άλλα που έρχονται με τον χρόνο. Αυτό τον καιρό διαβάζω τον Ισαάκ τον Σύρο στο βιβλίο του Λόγοι ασκητικοί. Εκεί μέσα μεταξύ άλλων λέει:

"Δεν μπορεί κανείς να πλησιάσει στον Θεό, παρά μόνο αυτός, που απομακρύνεται από τον κόσμο."

~ Ισαάκ Σύρος

Αυτή η απομάκρυνση δεν είναι τόσο σωματική, όσο κυρίως πνευματική. Ο άγιος μας θέλει αποστασιοποιημένους, να αδιαφορούμε για τα κτιστά και να επιδιώκουμε τα άκτιστα.

Δύσκολος ο δρόμος προς την αγιοσύνη, πολύ. Τουλάχιστον όμως μπαίνει ένα λιθαράκι στο σημείο της εκκίνησης, ένας οδοδείκτης να δείχνει τον δρόμο, αν αποφασίσεις να τον διανύσεις.

Καλή χρονιά σε όλους σε τόλμη και αρετή!

Με αγάπη,

Εύα 💗

---

*** η φωτό από εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: