2.10.12

Προμελετημένο έγκλημα

Η έκπληξη ήταν από αυτές που σου μένουν για μια ζωή. Είχαμε να του μιλήσουμε κάπου τρεις μέρες. Μας είχε προϊδεάσει με τα λεγόμενά του ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να επικοινωνήσουμε όλη την εβδομάδα επειδή ο λόχος του θα βρισκόταν σε συνεχή επιφυλακή. Μας είπε ότι η άδειά του ίσως και να αναβαλόταν επ' αόριστον, γιατί θα ερχόταν νέος λόχος στο στρατόπεδο και χρειάζονταν όλοι για να κάνουν υπηρεσίες.

Προμελετημένο έγκλημα πράξη πρώτη όλο το σενάριο.

Ο άντρας μου κάθε τόσο με ρωτούσε αν πήρε το παιδί κανένα τηλέφωνο. Παρόλο που ξέρει πως δεν υπήρχε περίπτωση να μη του το έλεγα αν είχε πάρει, όταν περιμένεις κάτι πολύ, και μόνο με τη λεκτική επιβεβαίωση μερικές φορές σβήνεται οποιαδήποτε ελπίδα να έχει γίνει κάτι διαφορετικό από αυτό που ξέρεις ότι έχει γίνει πραγματικά. Έφυγε για λίγο προς την είσοδο και μετά από ένα λεπτό ξαναγύρισε λες κι είχε αλλάξει γνώμη. "Θα δοκιμάσω να τον πάρω τηλέφωνο τώρα, ίσως και να το σηκώσει."  με αιφνιδίασε, αφού ποτέ δεν τον είχε ξαναενοχλήσει σε ώρα υπηρεσίας ως εκείνη την ώρα.

Προμελετημένο έγκλημα πράξη δεύτερη, αφού ο λόγος που πήγε στην είσοδο ήταν για να ανοίξει την πόρτα - που δεν είχα ακούσει γιατί μέχρι εκείνη τη στιγμή εγώ βρισκόμουν σε άλλο δωμάτιο - για να δει προς κατάπληξή του ..το παιδί! Το οποίο όχι μόνο είχε πάρει έγκριση αδείας, αλλά χωρίς να πει τίποτα σε εμάς, είχε πάρει το αεροπλάνο από τη Λάρνακα για την Αθήνα και μέσα σε λίγες ώρες βρισκόταν μαζί μας! Εγώ ακόμα δεν είχα καταλάβει το παραμικρό. 

"Έλα Λευτέρη, τι κάνεις;" έκανε πως μιλούσε στο τηλέφωνο κι εγώ παραξενεύτηκα, αφού ήξερα πόσο απίθανο ήταν να μπορούσε να απαντήσει στο τηλέφωνο. "Μια χαρά!" ακούστηκε φωνή από την είσοδο του σπιτιού. Προς στιγμήν σάστισα, να πω ψέματα; Η λογική μου έλεγε ότι το παιδί βρίσκεται στην Κύπρο, αλλά τα αυτιά μου με διέψευδαν. Τι γίνεται; Τώρα τον ακούω και live;;; Ο άντρας μου δεν κρατήθηκε άλλο, μαρτυρήθηκε αμέσως από το πλατύ χαμόγελο που ζωγραφίστηκε στο πρόσωπό του. "Μια χαρά, τώρα που γύρισα σπίτι!" ξανάπε η φωνή και είδα το φανταράκι μου να μπαίνει καμαρωτός και γελαστός στο σαλόνι... Το καθαρματάκι κατέστρωσε ολόκληρο σχέδιο για να μας κάνει έκπληξη! Συνωμότες μπαμπάς και γιος για να με τρελάνουν, καταλάβατε; Ε, και με τρέλαναν, αφού δεν την περίμενα με τίποτα μια τέτοια έκπληξη...



Με τίποτα όμως!...


27 σχόλια:

Unknown είπε...

Όμορφη έκπληξη και να τον χαίρεσαι τον λεβέντη σου Εύα.
Καλό σας βράδυ.
Κωστής

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Να περάσετε όμορφα !!
Ξέρω τι μεγάλη χαρά είναι να ρχεται ο γυιός σου όταν είναι φανταράκος !!

Καλό μήνα

Evie είπε...

Συγκινήθηκα κι εγώ με την έκπληξη, καλωσόρισε στο σπιτικό του! Άντε σύντομα και λεύτερος πολίτης!

Καλό μήνα Εύα!

ria είπε...

μπράβο το παλικάρι!

μπράβο και στο μπαμπά του. μια χαρά στη φέρανε. πάντα τέτοιες χαρές, εύα!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Καλώς το δέχτηκες το παλληκάρι σου κι οταν διάβασα τον τίτλο ανησύχησα (να μην πω φοβήθηκα),αλλά ήταν για χαρά! Πάντα τέτοιες εκπλήξεις εύχομαι. Κι εγω περιμένω τον δικό μου σε λίγες μέρες, μόνο που μας έχει προειδοποιήσει.Πέρασαν κιόλας 5 μήνες!
Νάχουν υγεία μόνο Εύα μου.
Φιλάκια και να τον απολαύσεις.

Miranta είπε...

Αν και δεν μ'αρέσουν οι εκπλήξεις αυτή ήταν ότι καλύτερο το ομολογώ!Χαλάλι η ανησυχία και η αγωνία.Καλός πολίτης εύχομαι και να το χαίρεσαι το αγόρι!Α ρε τι με περιμένει!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλώς τον δέχτηκες. Να τον χαίρεσαι.
Καληνύχτα!

Gyro είπε...

Ε ρε αγορομάνες.
Πώς κάνετε έτσι βρε?

Lyriel Bee είπε...

Καλά γέλασα πάρα πολύ !! Να ακούς τη φωνή του ενώ νομίζεις πως μιλάνε στο τηλέφωνο! Σου τη φέρανε, αλλά ήξεραν πόσο θα σου αρέσει !!
Η φωτογραφία είναι φοβερή.
Καλό μήνα :)

Levina είπε...

Tο έχεις γράψει τόσο όμορφα και προς στιγμή αρχίζοντας να διαβάζω περιμένω κάτι δύσκολο για συνέχεια... αλλά τελικά με έκανες να γελάσω τρυφερά με την χαρά σας!
Καλός πολίτης εύχομαι και πάντα τέτοιες όμορφες εκπλήξεις να έχεις :)

Ανώνυμος είπε...

A very moving image !

Everything thinkable good for him.

Σοφία είπε...

Τρυφερή έκπληξη,
να τον χαίρεσαι.
Και αυτόν και το μικρότερο σκαθάρι
σου Εύα.
Με γεια η νέα εμφάνιση του blog
σου, είναι πιο χαρούμενη...
Φιλιά...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Άξιζε.......τέλεια η έκπληξη!!

Xristina @ Dear e-diary είπε...

Ωωωω μανούλα σε έκανε αλοιφή ο γιος!!

karagiozaki είπε...

όμορφη έκπληξη! καλό παιδί :)

Kitchen Stories είπε...

Τι γλυκιά και τρυφερή έκπληξη!
Να περάσετε όμορφα.

Ζ.

Eva Psarrou είπε...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια και τις ευχές!

@ Κωστής Τζαγκαράκης
Ακόμα είμαι στον απόηχό της. Να' σαι καλά Κωστή!

@ Αθηνά
Να' σαι καλά Αθηνά, σ' ευχαριστώ πολύ! Καλό μήνα και σε σένα!

@ Evie
Εγώ να δεις, αλοιφή με κάνανε τα παλιόπαιδα!.. Φιλιά πολλά!

@ ria
Μια χαρά δεν θα πει τίποτα! Να' σαι καλά Ρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ!

Eva Psarrou είπε...

@ Χαρά Θ.
Τρεις μετράμε εμείς ακόμα. Κούτσα-κούτσα θα περάσουν, πού θα πάει!
Απλώς, τώρα με τις νέες εξελίξεις μεταξύ Τουρκίας-Συρίας, υπάρχει μια ανησυχία παραπάνω, λόγω της περιοχής που βρίσκονται τα παιδιά μας...
Εύχομαι να τα περάσετε τέλεια και να τον χαρείτε όσο μπορείτε περισσότερο.
Φιλιά πολλά, καλή μου!

Eva Psarrou είπε...

@ miranta
Σ' ευχαριστώ για το πέρασμα και τα καλά σου λόγια, την καλημέρα μου!

@ Ελένη Φλογερά
Να' σαι καλά καλή μου, φιλιά πολλά!

@ Gyro
Πώς κάνουμε δηλαδής; χαχα
Εντάξει, μια αδυναμία υπάρχει, τι να κάνουμε;
Την καλημέρα μου!

@ Lyriel
Μου τη φέρανε δε θα πει τίποτα! Ακόμα το φυσάω χαχα!
Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, να' σαι καλά!

Eva Psarrou είπε...

@ Levina Vil
Η χαρά μου απερίγραπτη μόλις τον αντίκρισα, μου κόπηκαν τα πόδια...
Πολλά φιλιά, σ' ευχαριστώ πολύ!

@ Robert Geiss
I was so overwhelmed by the surprise, you can't imagine..
Thank you Robert!

Eva Psarrou είπε...

@ Σοφία
Σ' ευχαριστώ Σοφία μου, να' σαι καλά!
Η εμφάνιση αλλάζει αρκετά συχνά, ανάλογα με τη διάθεση. Χαίρομαι που σου αρέσει!

@ Κατερινάκι
Και με το παραπάνω, δεν έχω παράπονο!
Σ' ευχαριστώ πολύ, καλή σου μέρα!

@ Dear e-diary
Αλοιφή, όπως το λες, άστα! χαχα
Φιλιά, καλή σου μέρα!

@ karagiozaki
Θα μεροληπτούσα αν συμφωνούσα; :)
Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου, καλή σου μέρα!

@ Kitchen Stories
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Σ' ευχαριστώ πολύ, καλή σου μέρα!

Memaria είπε...

Η καλύτερη έκπληξη...ή να πω το καλύτερο προμελετημένο έγκλημα?
Η φωτογραφία τέλεια!!
Να τον χαίρεσαι και πάντα τέτοιες ευχάριστες εκπλήξεις!!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Τέτοια εγκλήματα να γίνονται!

Καταλαβαίνω την χαρά σου! Την ίδια χαρά είχα κι εγώ όταν με επισκεπτόταν ο αδερφός μου όταν ήταν φανταράκος. Και πόσο μου άρεσε να τον βλέπω με τη στολή του.

Μου αρέσει να βλέπω αυτό το ωραίο δέσιμο ανάμεσα στα μέλη της οικογένειάς σου!

Καλημερένια!

Eva Psarrou είπε...

@ me (maria)
Να το πεις! :))
Σ' ευχαριστώ καλή μου, καλή σου μέρα!

@ Κοπέλα με το καναρινί φόρεμα
Ήρθε, έφυγε και ούτε που το κατάλαβα πώς κύλησαν οι μέρες...
Ας είναι μόνο καλά εκεί που είναι, κι εμείς αντέχουμε :)
Τα φιλιά μου, Καναρινένια μου!

Teteel είπε...

Υπέροχα εγκλήματα!
Στιγμή που θα την θυμάσαι σε όλη σου την ζωή!
Καλή του θητεία, να τον χαίρεστε!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΗΡΘΕ κι εμένα!!!χαχαχαχα θα κάνουμε και γενέθλια την Κυριακή!
Οσο για τα γεγονότα,θα σ ενημερώνω εκ των έσω,αλλάζουμε αρμοδιότητα πιο γραφειάτη (όχι απο δική του επιλογή),αλλά δεν υπάρχει φόβος.
Εχουμε θετική σκέψη !

Eva Psarrou είπε...

@ Teteel
Αυτό να λέγεται!
Καλό απόγευμα :)

@ Χαρά Θ.
Καλώς τα δέχτηκες! Πολλές ευχές για τα γενέθλια, να περάσετε τέλεια!
Sniper ο δικός μου, κοινώς, ελεύθερος σκοπευτής.
Φιλιά πολλά!