tag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post3427982940523595238..comments2023-11-30T11:56:17.850+02:00Comments on Eva Psarrou: Μήδεια: το χρονικό μιας παρωδίαςEva Psarrouhttp://www.blogger.com/profile/06623655621408083397noreply@blogger.comBlogger29125tag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-88307086235687029012008-08-21T21:39:00.000+03:002008-08-21T21:39:00.000+03:00Δεδομένου του τραγελαφικού του πράγματος, ο κόσμος...Δεδομένου του τραγελαφικού του πράγματος, ο κόσμος αντέδρασε με τον πιο υγειή τρόπο. Τους έδωσε ευκαιρίες πολλές, έδωσε επανειλημένως τόπο στην οργή, πολλοί ήταν που συμμόρφωναν τους πιο θερμόαιμους, άλλοι, αντί να γιουχάρουν χειροκροτούσαν. Όμως, ήταν τόσο προκλητικά αυτά που έβλεπαν τα ματάκια μας επί 3 1/2 ώρες(!), που ήταν αδύνατο να μην αντιδράσεις.<BR/>Άκουσα πως ο ίδιος ο Βασίλιεφ το ευχαριστήθηκε, γιατί νόμιζε πως το κοινό αντιδρούσε χάρη στην αμεσότητα του σκηνοθετικού του έργου!!! Από συγκίνηση, δηλαδή!!!!!<BR/><BR/>Σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου, θα τα λέμε :)<BR/><BR/>Καλό σου βράδυ!evahttps://www.blogger.com/profile/15261170655014698119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-77787246589000545942008-08-21T17:14:00.000+03:002008-08-21T17:14:00.000+03:00οργή και θλίψη από τήν αθλιότητα αυτή του Βασίλιεφ...οργή και θλίψη από τήν αθλιότητα αυτή του Βασίλιεφ.Στό όνομα του μετα-μοντέρνου ασελγησαν πάνω στο αριστούργημα αυτό της παγκόσμιας δραματουργίας,και είναι απόρίας άξιο οί υπόλοιποι συντελεστές δέν έβλεπαν πού πήγαινε η όλη ιστορία?<BR/>κατά τήν αποψή μου κανείς δέν είναι άμοιρος ευθυνών ,τηρουμένων των αναλογιών ,γιαυτό το αίσχος.<BR/>Τι να πώ....<BR/>χαίρομαι μόνο γιατί πλήθος κόσμου με αισθητική και άποψη είχε αυτήν την υγιέστατη αντίδραση.<BR/><BR/>χαίρομαι για τήν επαφή!κοκκινη κισσαhttps://www.blogger.com/profile/14138214802769118061noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-12151419218899222792008-08-21T08:43:00.000+03:002008-08-21T08:43:00.000+03:00@krye μου... το διάβασα και είναι σα να προλογίζει...@krye μου... το διάβασα και είναι σα να προλογίζει την επόμενή μου ανάρτηση. Ήθελα, μετά από αυτά που είδα, να καταθέσω αυτά που ξέρω για τη Μήδεια και πώς την βλέπω εγώ.<BR/><BR/>Με τιμάς με την εμπιστοσύνη που μου δείχνεις, αν και το κριτήριο του καθενός διαφέρει, έχω όμως μια υποψία πως τα δικά μας δεν διαφέρουν και πολύ :)<BR/><BR/>Σ' ευχαριστώ που μου γνώρισες την κόκκινη κίσσα.<BR/><BR/>Όμορφη καλημέρα :))evahttps://www.blogger.com/profile/15261170655014698119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-91427731346779293612008-08-21T01:47:00.000+03:002008-08-21T01:47:00.000+03:00Όχι Ευαγγελία μου :))Φυσικά και δεν θα πάω να την ...Όχι Ευαγγελία μου :))<BR/>Φυσικά και δεν θα πάω να την δω...την είδα μέσα από τα δικά σου μάτια και μου φτάνει.<BR/><BR/>Μια ακόμα αντίδραση :<BR/>http://kokkinikissa.blogspot.com/ <BR/><BR/>Μια γλυκιά καληνύχτα σου εύχομαι !!!kryoshttps://www.blogger.com/profile/10003675617387795776noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-64330992901664214212008-08-20T20:57:00.000+03:002008-08-20T20:57:00.000+03:00@roadartist, οι ηθοποιοί ήταν οι μεγάλοι αδικημένο...@roadartist, οι ηθοποιοί ήταν οι μεγάλοι αδικημένοι της υπόθεσης. Ήταν τόσο κραυγαλέα τα κακώς κείμενα της παράστασης, που κανείς δεν μπήκε στον κόπο να τους επαινέσει.<BR/><BR/>Μάκια :)evahttps://www.blogger.com/profile/15261170655014698119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-55345102729837550542008-08-20T16:17:00.000+03:002008-08-20T16:17:00.000+03:00Συμφωνώ μαζί σου Ευαγγελία, σε τέτοιες περιπτώσεις...Συμφωνώ μαζί σου Ευαγγελία, σε τέτοιες περιπτώσεις οι μόνοι που δε φταίνε είναι οι ηθοποιοί.<BR/>Αυτοί ακολουθούν τις υποδείξεις του σκηνοθέτη πάντα..<BR/>Ο σκηνοθέτης θα έπρεπε να εκμεταλλευτεί τους ηθοποιούς που είχε στα χέρια του..<BR/>Φαντάζομαι θα ήταν οδυνηρη η εμπειρια για αυτους..<BR/>Δε θα ξεχάσω το χειμώνα τη παρασταση Εγκληματα κ εγκλήματα του Στρίντμπεργκ. <BR/>Απαράδεκτη παρασταση, τουλαχιστον προσωπικα δε με αγγιξε καθολου. Πρωτη φορα φευγω στη μεση γιατι δεν αντεχα να δω τη συνεχεια..<BR/>Και μιλαμε οτι επαιζαν Καριοφυλλιά Καραμπέτη, Μηνάς Χατζησάββας..<BR/>Αποκαθήλωση της καριοφυλλιάς.. <BR/>Ουτε αναφορα στο blog δε μου βγηκε να κανω τοτε..<BR/>ΥΓ και εμενα μου λειψατε :))Roadartisthttps://www.blogger.com/profile/09334925655127362813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-36386718959820466392008-08-20T15:04:00.000+03:002008-08-20T15:04:00.000+03:00@ria, νομίζω ότι οι ηθοποιοί είναι ο τελευταίος τρ...@ria, νομίζω ότι οι ηθοποιοί είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης στο πώς συλλαμβάνεται μια παράσταση. Άπαξ και υπογράφουν το συμβόλαιο, τι επιλογές έχουν παρά να υπακούν πιστά τις σκηνοθετικές εντολές και να προσπαθήσουν να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό;<BR/>Όλο το καστ, από την ίδια την Κονιόρδου και τον Ψαρρά, μέχρι και τον τελευταίο του χορού, ήταν όλοι τους άψογοι. Έπαιξαν καταπληκτικά, κανείς δεν το αμφισβήτησε αυτό. <BR/>Ο Βασίλιεφ δεν είναι ένας τυχάρπαστος σκηνοθετάκος. Στις αρχές του ΄90 αναδείχτηκε ως ο πρώτος σκηνοθέτης της Ευρώπης, στη χώρα του βραβεύεται επανειλημμένως, πάμπολοι εκκολαπτόμενοι σκηνοθέτες έχουν μαθητεύσει δίπλα του. Τώρα, πώς του βγήκε έτσι η Μήδεια... αυτό είναι ένα άλλο θέμα. <BR/>Η Κονιόρδου επομένως, δεν είπε το ναι σε κάποιον ασήμαντο σκηνοθέτη αλλά σε κάποιον γνωστό και καταξιωμένο και δεν φταίει εκείνη για την τραγελαφική εξέλιξη της παράστασης, ούτε κανένας άλλος από το καστ. Η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά τον ίδιο τον Βασίλιεφ και τους δικούς μας φορείς που επέτρεψαν να ανεβεί.<BR/><BR/>Σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου.<BR/><BR/>Καλό απόγευμαevahttps://www.blogger.com/profile/15261170655014698119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-43437213768550353812008-08-20T12:58:00.000+03:002008-08-20T12:58:00.000+03:00απαράδεκτο!εγώ είδα λίγο στο ίντερνετ, δεν είναι ό...απαράδεκτο!<BR/><BR/>εγώ είδα λίγο στο ίντερνετ, <BR/><BR/>δεν είναι όμως μόνο δικό του (του σκηνοθέτη το λάθος) η λυδία κονιόρδου πως καταδέχτηκε να παίξει σε αυτό το έκτρωμα?<BR/>ο νίκος ψαρράς?<BR/><BR/>αυτόι που έδωσαν την έγκρισή τους για το χάλι αυτό, τι είπαν μετά? ζήτησαν συγνωμη από το κοινό και τους συντελεστές?riahttps://www.blogger.com/profile/17728807235321927265noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-70476509639752301252008-08-20T10:17:00.000+03:002008-08-20T10:17:00.000+03:00@τάλι μου! Επίσης, καλωσόρισες! Εννοείται πως περι...@τάλι μου! Επίσης, καλωσόρισες! Εννοείται πως περιμένω εντυπώσεις!<BR/><BR/>Η πρωτοπορία στην τέχνη δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με προκατάληψη. Ίσα-ίσα που οι πρωτοπόροι ήταν αυτοί που οδήγησαν την τέχνη σε νέα εκφραστικά μονοπάτια κάθε φορά. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την πρωτοπορία, απεναντίας, θα έλεγα πως είμαι αρκετά ανοικτή στις νέες ιδέες και στα νέα ρεύματα.<BR/><BR/>Όμως εδώ, δεν μιλάμε για πρωτοπορία. Ήταν μια δουλειά που υποτιμούσε τον δημιουργό, το έργο, τον χώρο, την ίδια την έννοια της τέχνης. Απαράδεκτο να χρησιμοποιείς τόσο ποταπά μέσα για να παρουσιάσεις ένα αριστούργημα της τέχνης, σε παγκόσμιο επίπεδο, μόνο επειδή σε λένε κάπως. Η έπαρση δεν ταιριάζει στους καλλιτέχνες κι αυτό νομίζω πως ήταν που ενόχλησε τους θεατές.<BR/><BR/>Δεν έχεις ασχοληθεί. Αν ασχοληθείς λίγο με το αρχαίο δράμα είμαι σίγουρη πως θα σε μαγέψει. Πρώτα όπως μέσα από τα κείμενα και μετά όλα τα υπόλοιπα. <BR/><BR/>Πολλά φιλιά και την καλημέρα μου :)evahttps://www.blogger.com/profile/15261170655014698119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-55022180100986070012008-08-20T10:03:00.000+03:002008-08-20T10:03:00.000+03:00@krye, να παίζεις τον ρόλο με διαίσθηση, να κάνεις...@krye, να παίζεις τον ρόλο με διαίσθηση, να κάνεις αχταρμά όλα τα έργα για να πιάσεις το απόσταγμα της ιδέας της τέχνης, να αλλάζεις τον τίτλο του έργου γιατί αυτό που διάλεξε ο Ευρυπίδης είναι λειψό και λάθος, να αλλάζεις την έκβαση γιατί προφανώς ο τραγωδός δεν είχε ιδέα πώς να φτάσει στην κάθαρση, να μεταφέρεις το κέντρο βάρους στον Ιάσονα αντί της Μήδειας, γιατί χωρίς τα νυχτοπερπατήματα του Ιάσονα, τι Μήδεια θα είχαμε, και να παιχτεί από έλληνες ηθοποιούς με μελανιές στο πρόσωπο και παραμορφωμένη ψυχή, γιατί έτσι είναι, σύμφωνα με τον ρώσο φίλο μας, οι έλληνες ηθοποιοί που παίζουν και δυτικό και αρχαιοελληνικό θέατρο τη σήμερον ημέραν!<BR/><BR/>Και με ρωτάς αν πρέπει να τη δεις;;; Θέλει και ρώτημα; Φυσικά και πρέπει να τη δεις! Τόση πρωτοπορία να πάει χαμένη; Εσύ μπορεί να την πιάσεις τη μεταμοντέρνα αντίληψη του πολυβραβευμένου θεατράνθρωπου και να τη δεις με πιο αντικειμενική ματιά. <BR/><BR/>Εμένα, δυστυχώς μου ξέφυγε.<BR/><BR/>Το απόσπασμα πολύ αντιπροσωπευτικό. Σ' ευχαριστώ που το κατέθεσες.<BR/><BR/>Καλή σου μέρα :))evahttps://www.blogger.com/profile/15261170655014698119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-56115636922502873832008-08-20T09:52:00.000+03:002008-08-20T09:52:00.000+03:00@roadartist, αρκεί να σου πω πως κάποια στιγμή ο "...@roadartist, αρκεί να σου πω πως κάποια στιγμή ο "Ιάσονας" στράφηκε προς το κοινό λέγοντας "Έλεος!". Η απάντηση που έλαβε ήταν "Το ίδιο λέμε κι εμείς!"<BR/>Μπορείς μ' αυτό να πάρεις μια ιδέα του τι παίχτηκε στο θέατρο.<BR/><BR/>Φιλιά πολλά και καλωσορίσματα και χρόνια πολλά κι από δω και μας έλειψες! :))evahttps://www.blogger.com/profile/15261170655014698119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-66166618632148198392008-08-20T00:23:00.000+03:002008-08-20T00:23:00.000+03:00σχολειο...εμ κλεισανε κι αυτα και κανουμε μονο σχο...σχολειο...εμ κλεισανε κι αυτα και κανουμε μονο σχολια ..::)))εν τη ρημη ορυμαγδος!:)Taliskerhttps://www.blogger.com/profile/17969985311010863436noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-85849227852488665052008-08-20T00:21:00.000+03:002008-08-20T00:21:00.000+03:00Καλα κανεις και τα γραφεις Εβανζελί!Εχουμε ταυτισε...Καλα κανεις και τα γραφεις Εβανζελί!<BR/>Εχουμε ταυτισει τη σκουπιδαρία με την πρωτοπορία <BR/>και για να μη θεωρηθουμε οπισθοδρομικοι υποστηριζουμε και "μενουμε εκθαμβοι " απο καθε αηδια...<BR/>το ξερεις πως και καποιοι εγιναν διασημοι στο χτηματιστηριο της τεχνης βασιζομενοι ακριβως σε αυτο το κομπλεξ των ανθρωπων οπου γης..<BR/><BR/>καλα κανεις και τα γραφεις <BR/>αν μη τι αλλο εισαι υγιης και αντιδρας υγιως..<BR/><BR/>Ειναι αληθεια οτι δεν μου αρεσουν γενικως αυτες οι παραστασεις<BR/>ισως σε μια αλλη φαση της ζωης μου παθιαστω ..αλλα μεχρι τωρα δεν εχω παει σε καμια με τη θεληση μου ..σε κανα δυο μονο για να εχουν εμπειρια τα παιδια <BR/><BR/><BR/>αυτο ομως εχει να κανει με δικη μου στραβομαρα <BR/>αλλα ακομα κι εγω να ημουν εκει <BR/>χωρις την ευαισθησια(λογω της αρνησης μου ) και χωρις την εμπειρια για να συγκρινω σιγουρα <BR/>θα ειχα γιουχαρει ..<BR/><BR/>διοτι οσο απαιδευτος κι αν εισαι σε ενα θεμα ή χωρις μετρο συγκρισης ..κατι εχεις μαθει και στο σχολιο ..και οταν σου σερβιρουν παξιμαδι για παντεσπανι και μαλιστα παιζοντας με την ιστορια σου <BR/>ε ...ξεχνας το φιλοτιμο ...Taliskerhttps://www.blogger.com/profile/17969985311010863436noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-16257079698762010052008-08-19T23:40:00.000+03:002008-08-19T23:40:00.000+03:00Έρχεται και σε μας :))27/8 στους Φιλίππους ...Δάσκ...Έρχεται και σε μας :))<BR/>27/8 στους Φιλίππους ...<BR/><BR/><BR/>Δάσκαλος θεάτρου<BR/><BR/><BR/>Πέμπτη, 14.08.08 <BR/><BR/><BR/>Η συνάντηση με έναν από τους τελευταίους μεγάλους δασκάλους του παγκόσμιου θεάτρου δεν θα μπορούσε παρά να είναι μια συναρπαστική εμπειρία. Χωρίς ίχνος έπαρσης και επιδειξιομανίας, αλλά επιλέγοντας πολύ προσεκτικά τις λέξεις που χρησιμοποιεί καθώς, όπως λέει, «η γλώσσα αποτελεί το δεύτερο σώμα των ανθρώπων», ο 66χρονος θεατράνθρωπος μιλά για τη μέθοδό του και το ελληνικό θέατρο και επιμένει πως «αν δεν υπάρχει σύγκρουση, τότε το καλλιτεχνικό πεδίο δράσης δεν έχει σπορά μέσα του».<BR/><BR/>▪ «Στο πρώτο στάδιο της δημιουργικής του εργασίας ο καλλιτέχνης πρέπει να απευθύνεται στη διαίσθησή του, στη μνήμη που υπήρχε πριν από αυτόν. Είμαι απόλυτα βέβαιος γι’ αυτό. Οπως και για το ότι, αν δεν υπάρχει σύγκρουση, τότε το καλλιτεχνικό πεδίο δράσης δεν έχει σπορά μέσα του».<BR/><BR/>▪ «Η θεωρία και η πράξη του ίδιου του θεάτρου συσσωρεύουν όλο τον πολιτισμό. Αξιοποιώντας τα ένας δημιουργός σημαίνει ότι έρχεται σε επαφή όχι μόνο με το συγκεκριμένο έργο αλλά και με πολλά άλλα. Εντρυφά στη μυστηριακή διάσταση της τέχνης».<BR/><BR/>▪ «Ολοι οι διάλογοι του Ευριπίδη διακατέχονται από αδιάκοπη διαμπερή δράση. Είναι σαν ένα δέντρο με κλωνάρια και πάνω στον κορμό αυτού του δέντρου βρίσκονται οι τρεις διάλογοι της τραγωδίας ανάμεσα στη Μήδεια και στον Ιάσονα. Ο Ευριπίδης γράφει διαλόγους. Και βάζει τους ήρωές του στη βάση της ρητορικής. Η πορεία της ιστορίας και των διαλόγων του Ιάσονα και της Μήδειας καταλήγει σε έναν κορμό που διακλαδίζεται σε δύο μεγάλα κλωνάρια, δύο μεγάλους δρόμους: του Ιάσονα και της Μήδειας. Γι’ αυτό και λέω ότι ο μύθος, το δράμα αυτής της τραγωδίας, δεν τελειώνει με τη Μήδεια, όπως πιστεύει ο περισσότερος κόσμος, αλλά με τον Ιάσονα. Και θα μπορούσε το έργο του Ευριπίδη να λέγεται είτε “Μήδεια” είτε “Ιάσονας” είτε “Μήδεια και Ιάσονας”».<BR/><BR/>▪ «Ο Ευριπίδης μάς κληροδότησε μια εκπληκτική δομή τραγωδίας με τη “Μήδεια”. Προτείνει μάλιστα δύο φινάλε. Το πρώτο βρίσκεται στο μονόλογο του Αγγελιαφόρου και αμέσως μετά έρχεται ο καινούργιος μύθος, δηλαδή η επινόηση του Ευριπίδη η οποία ολοκληρώνεται με την προσευχή του Ιάσονα που απευθύνεται στον Δία. Αρα με αυτά τα δύο φινάλε που προτείνει ο Ευριπίδης ξεφεύγει από τα όρια του μύθου (σ.σ. ως προς το πρόσωπο που φόνευσε τα παιδιά και τον τρόπο με τον οποίο διέφυγε η Μήδεια από την Κόρινθο). Γιατί είναι απαραίτητο στην τραγωδία του Ευριπίδη η Μήδεια να εκτελέσει αυτή την πράξη, δηλαδή τη θυσία των παιδιών, την οποία η πλειονότητα των θεατών και των αναγνωστών θεωρεί πράξη φόνου. Γιατί αυτή η πράξη είναι σαν πέτρα στο δρόμο, από την οποία ξεκινούν δύο δρόμοι, τα δύο κλωνάρια που λέγαμε παραπάνω: ο ένας είναι η Μήδεια και ο άλλος ο Ιάσονας, ο ήρωας, ο Αργοναύτης, που έτσι παραμένει ως το τέλος της τραγωδίας. Ο Ιάσονας δεν πρέπει να γίνεται ο σύζυγος της συζύγου. Δεν μπορούμε να βλέπουμε αυτόν το μύθο ως μια οικογενειακή ιστορία. Δεν μπορούμε».<BR/><BR/>▪ «Η κατάσταση της θεατρικής εκπαίδευσης στη σύγχρονη Ελλάδα είναι πολύ καταθλιπτική, πολύ στενόχωρη. Γι’ αυτό και το θέατρό σας χωρίζεται σε χειμερινή και θερινή σεζόν. Στη θερινή σεζόν παίζονται αρχαία δράματα και στη χειμερινή δυτικό θέατρο. Αυτό όμως είναι σαν αγώνας πυγμαχίας. Και ο ηθοποιός, αντί να δοκιμάζεται και να εκπαιδεύεται στο αρχαίο και στο σύγχρονο ευρωπαϊκό θέατρο, βρίσκεται ανάμεσα στους δύο “πυγμάχους”, στις δύο σεζόν, και δέχεται συνεχείς γροθιές στη μούρη. Ο Ελληνας ηθοποιός κυκλοφορεί μονίμως με σπασμένη μούρη. Μονίμως έχει μελανιές στο πρόσωπο και παραμορφωμένη ψυχή. Γιατί αυτά τα δύο δράματα είναι τελείως αντίθετα και βρίσκονται σε σύγκρουση μεταξύ τους».<BR/><BR/>▪ «Θεωρώ πολύ μεγάλη τιμή το ότι μου έγινε η πρόταση να δουλέψω πάνω στην τραγωδία του Ευριπίδη. Είμαι πραγματικά ευγνώμων στον Γιώργο Λούκο, που δέχθηκε την πρότασή μου. Και, ναι, καταλαβαίνω τι σημαίνει ηθοποιός, και ως άνθρωπος και ως επαγγελματίας, στην ορχήστρα του σύγχρονου ελληνικού θεάτρου. Κι εδώ θέλω να πω πως είναι πραγματικά σπάνιο και ασυνήθιστο για μια μεγάλη ηθοποιό όπως είναι η Λυδία Κονιόρδου να απαρνείται ό,τι έχει κάνει και έχει μάθει ως τώρα και να υιοθετεί μια τελείως διαφορετική προσέγγιση και πρακτική για την τέχνη της».<BR/><BR/>ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ: Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, 16/8, στις 21.00. Κρατήσεις εισιτηρίων: Πανεπιστημίου 39 (τηλ. 210-3272000)<BR/>ή στο www.greekfestival.gr. , Διάρκεια: 2.30΄.<BR/>Περιοδεία: 20/8 Σπάρτη, 22/8 Ολυμπία, 24/8 Οινιάδες, 27/8 Φίλιπποι, 3-5/9 Πάτρα, 8-9/9 Θεσσαλονίκη, 13-14/9 Ηρώδειο, 16/9 Ελευσίνα, 18/9 Πετρούπολη.<BR/><BR/>Υπεραπαραγωγή :))<BR/><BR/>Να πάω Λίτσα μου ??? :)))kryoshttps://www.blogger.com/profile/10003675617387795776noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-84241294078378577102008-08-19T23:09:00.000+03:002008-08-19T23:09:00.000+03:00Αχ......... Το διάβασα και σε εφημερίδες.. Ήταν όν...Αχ......... Το διάβασα και σε εφημερίδες.. <BR/>Ήταν όντως τόσο χάλια?<BR/>Κρίμα,, κρίμα..<BR/>..και ντροπή ! :(Roadartisthttps://www.blogger.com/profile/09334925655127362813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-69785263418820262592008-08-18T23:54:00.000+03:002008-08-18T23:54:00.000+03:00Γελάς, @krye, με το χάλι μας το μαύρο; Ο καημένος ...Γελάς, @krye, με το χάλι μας το μαύρο; Ο καημένος ο Ευριπίδης μάλλον θα στριφογυρνούσε στον τάφο του μ' αυτό που έμελε να πάθει το δημιούργημά του, μ' αυτό που έχουν που έχουν απογίνει οι απόγονοί του, οι νεοέλληνες...και είχε και πανσέληνο! Και έκλειψη!<BR/>Για του λόγου το αληθές, και για να μη λες πως υπερβάλλω, ρίξε μια ματιά στο σημερινό in.gr-πολιτισμός να δεις τα σχόλια για την παράσταση από επαγγελματίες ρεπόρτερ.<BR/>Η διεύθυνση είναι: http://www.in.gr/news/article.asp?IngEntityID=929213&IngDtrID=253<BR/>Δεν βγαίνει σε χεράκι, αλλά μπορείς να το βρεις.<BR/><BR/>ΚΑΙ ΜΗ ΓΕΛΑΣ ! :)))<BR/><BR/>:))))))))<BR/><BR/>Φιλιά :))evahttps://www.blogger.com/profile/15261170655014698119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-20180040858183565762008-08-18T23:45:00.000+03:002008-08-18T23:45:00.000+03:00@anima, πόσες παραστάσεις ανεβάζει το θέατρο της Ε...@anima, πόσες παραστάσεις ανεβάζει το θέατρο της Επιδαύρου τον χρόνο; Δέκα; Πολλές είπα; Ε, αν δεν μπορούν να ελέγξουν δέκα παραστάσεις τον χρόνο... τι να λέμε.. τα λόγια είναι περιττά...<BR/><BR/>Φιλιά :)evahttps://www.blogger.com/profile/15261170655014698119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-40413492263901834522008-08-18T23:43:00.000+03:002008-08-18T23:43:00.000+03:00@κωνσταντίνε, τι να πω παραπάνω από αυτό που είπες...@κωνσταντίνε, τι να πω παραπάνω από αυτό που είπες. Η τέχνη πρέπει να προστατεύεται από τέτοιες κακοτοπιές, αν όχι από κρατικούς φορείς, που εδώ αποδείχτηκαν ανύπαρκτοι, τουλάχιστον από τους ίδιους τους καλλιτέχνες. Εδώ όμως, η διαπόμπευση έγινε εκ των έσω! <BR/>Οι 300 ήταν η άποψη του Χόλυγουντ, δεν παίχτηκε στην Επίδαυρο υπό την αιγίδα μας, η σκηνοθετική άποψη ήταν εξαιρετική, οι συμβολισμοί, η φωτογραφία, οι ηθοποιοί, όλα άψογα και το σενάριο ακολουθούσε την Ιστορία του Ηροδότου σχεδόν αυτολεξί! Καμία σχέση δηλαδή με το φιάσκο του Σαββάτου.<BR/><BR/>Καλό σου βράδυevahttps://www.blogger.com/profile/15261170655014698119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-306777640920902882008-08-18T23:06:00.000+03:002008-08-18T23:06:00.000+03:00χαχαχαχαχα τόσο χάλια Λίτσα μου ?Λοιπόν επειδή τώ...χαχαχαχαχα τόσο χάλια Λίτσα μου ?<BR/><BR/>Λοιπόν επειδή τώρα θα σου έχει περάσει η μεγάλη απογοήτευση μπορείς να δεις την παράσταση με άλλο μάτι.<BR/><BR/>Φαντάσου τον Ευριπίδη να κάθεται δίπλα σου και να σκάει στα γέλια ... ειδικά η σκηνή με την Μήδεια πάνω στο τρίτροχο θα ήταν όλα τα λεφτά κι ο Ευριπίδης σίγουρα θα εντυπωσιαζόταν από το μπαλόνι που αιωρείται ...μπορεί να μην καταλάβαινε ότι παιζόταν το δικό του έργο αλλά σίγουρα θα γελούσε.<BR/><BR/>Μια παράσταση τόσο γελοία Ευαγγελία μου και μαζί με τα γιουχαϊσματα των θεατών περνάει σε άλλα επίπεδα .... θεωρείται καλτ και είναι άνευ κριτικής ...φαντάσου πόσες συζητήσεις προκάλεσε....κι ευτυχώς που η αναισχυντία σβήνει με τον χρόνο...και οι πέτρες όσο ιερές και να είναι δεν προσβάλλονται ...κι αυτές αντέχουν στον χρόνο.<BR/><BR/>Καλό βράδυ σου εύχομαι και πολλά όμορφα όνειρα !!!<BR/>Μ έκανες και γέλασα :)kryoshttps://www.blogger.com/profile/10003675617387795776noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-66774810465943215202008-08-18T16:06:00.000+03:002008-08-18T16:06:00.000+03:00Δυστυχώς Ευαγγελία μου.Η εποχή της μετα-μετανεωτερ...Δυστυχώς Ευαγγελία μου.Η εποχή της μετα-μετανεωτερικότητας επιτρέπει τα πάντα.Ή μάλλον αυτό επιτάσσει.<BR/><BR/>Και πόσο την σιχαίνομαι...<BR/><BR/>Καλό απόγευμα καλή μουanimahttps://www.blogger.com/profile/01566101120887668266noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-34237884008828512232008-08-18T13:45:00.000+03:002008-08-18T13:45:00.000+03:00Διάβασα στο κείμενο σου πως η αντίδραση ήταν καθολ...Διάβασα στο κείμενο σου πως η αντίδραση ήταν καθολική πράγμα που αντιπροσωπεύει το κοινό αίσθημα.<BR/>Αν λοιπόν το κοινό αίσθημα αντιδρά έτσι -και ανάμεσα τους ξένοι- τότε με ποιο κριτήριο διεθνοποιούμε;<BR/>Συμφωνώ με τον mistirio και ένιωσα περήφανος ακόμα και με τις ταινίες τριακόσιοι κ.λ.π..<BR/>Αν είναι όμως να βάζουμε τη Μήδεια τσιμπέρι στην ανατολή,μπλουτζίν στην Αμερική,να καπνίζει πούρο Αβάνας στην Κούβα και να χειρίζεται λαπ τοπ στην Ιαπωνία τότε την βάζουμε στους κανόνες του μάρκετινγκ.<BR/><BR/>Καλή βδομάδαΚωνσταντίνος Κόλιοςhttps://www.blogger.com/profile/00790743281872317343noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-34780624993888669472008-08-18T11:23:00.000+03:002008-08-18T11:23:00.000+03:00@mistirie, πολύ μεγάλο θέμα έπιασες και συμφωνώ. Η...@mistirie, πολύ μεγάλο θέμα έπιασες και συμφωνώ. Η τέχνη δεν έχει ή δεν θα' πρεπε να έχει εθνικιστικά όρια. Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ, όταν παρακολουθούσα την παράσταση. Αναρωτιώμουν μήπως είμαι συντηρητική, μήπως είμαι προκατειλημένη, εθνικίστρια κλπ και αυτό με εμπόδιζε να αποδεχτώ αυτό που έβλεπα. Όμως, από την άλλη, μιλάμε για τον Ευριπίδη και μιλάμε και για την Επίδαυρο. Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να το έβλεπα οπουδήποτε αλλού, αλλά εκεί βρήκες, φίλε ρώσε σκηνοθέτη, να κάνεις τους νεωτερισμούς σου; σ' αυτό το έργο επέλεξες να πρωτοπορήσεις με τόσο προχειροφτιαγμένα τεχνάσματα; Μόνο για να λες ότι πρωτοπόρησες; <BR/>Πιστεύω πως το αρχαίο δράμα είναι από τους χώρους εκείνους δεν επιδέχονται νεωτερισμούς και πρωτοπορίες, γιατί είναι αυτό που είναι. Έχει βαθμολογηθεί με δέκα. Οποιαδήποτε παρέμβαση, το μόνο που θα καταφέρει είναι να μειώσει την αξία του και κατ' εμέ πάντα, θεωρείται ιεροσυλία. Είναι, όπως λες κι εσύ, πάνω από εθνικότητες, είναι πανανθρώπινο. Την ίδια άποψη θα είχα κι αν έβλεπα διαστρεβλωμένο τον Άμλετ, δεν έχει να κάνει με την Ελλάδα. Επομένως, αφού είναι πανανθρώπινο, ποιος είσαι εσύ, σύγχρονε δημιουργέ, που θα το σφραγίσεις με την ιδιωτική σου άποψη; Κάντο κάπου αλλού, μη θίγεις ιερά τέρατα και παγκόσμια αριστουργήματα. Είναι σα να πάει κάποιος ζωγράφος με "άποψη" να ζωγραφίσει τις Καρυάτιδες πουά. Αυτά δεν γίνονται και δεν είναι θέμα συναισθηματικού δεσίματος ούτε εθνικής ιδεολογίας. Απλά, δεν ανήκουν όλα στην ίδια κλίμακα, για να τα ισοπεδώσεις. Κάποια πρέπει να μένουν εκεί που είναι.<BR/><BR/>Καλή σου μέραevahttps://www.blogger.com/profile/15261170655014698119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-70454745356063483952008-08-18T11:06:00.000+03:002008-08-18T11:06:00.000+03:00@artanis, καθόλου στράφι. Ίσα-ίσα, που χρειάζεται ...@artanis, καθόλου στράφι. Ίσα-ίσα, που χρειάζεται να βλέπεις και τα χειρότερα, για να μπορείς να εκτιμάς τα καλύτερα.<BR/><BR/>Γλυκιά καλημέρα :)evahttps://www.blogger.com/profile/15261170655014698119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-1410130671298095842008-08-18T11:04:00.000+03:002008-08-18T11:04:00.000+03:00@κωνσταντίνε, δεν είμαι κριτικός τέχνης για να έχω...@κωνσταντίνε, δεν είμαι κριτικός τέχνης για να έχω εμπεριστατωμένη άποψη. Την άποψή μου ως θεατής εξέφρασα. Είδα κάτι που με απογοήτευσε και με έθιξε ως Ελληνίδα και το έγραψα σε μια σελίδα του τετραδίου μου. Για τη Μήδεια, έχεις δίκιο, ίσως είναι καλύτερα να γράψω μετά από αυτή την εμπειρία, ως αναγνώστης αυτή τη φορά, αλλά αφού ξεπεράσω το πολιτισμικό σοκ που δέχτηκα :)<BR/><BR/>Καλή σου μέρα, καλή εβδομάδαevahttps://www.blogger.com/profile/15261170655014698119noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5348876485601259011.post-89794288411301811412008-08-18T10:59:00.000+03:002008-08-18T10:59:00.000+03:00@faraona, συμβαίνει και αναρωτιέμαι αν συμβαίνει ε...@faraona, συμβαίνει και αναρωτιέμαι αν συμβαίνει εξίσου και στο Albert's Hall του Λονδίνου ή στη Σκάλα του Μιλάνου κλπ, ή αν συμβαίνει μόνο εδώ, στο Ελλαδιστάν.<BR/><BR/>Καλή εβδομάδα, καλή μου :)evahttps://www.blogger.com/profile/15261170655014698119noreply@blogger.com