14.5.14

Το μετρό της Αθήνας φόρεσε τα καλοκαιρινά του

Τα καλοκαιρινά του φόρεσε από χτες το μετρό της Αθήνας προκαλώντας έκπληξη και χαμόγελα στους ανυποψίαστους επιβάτες του. Σμαραγδιά κρυστάλλινα νερά και αφρίζοντα κύματα που σκάζουν παιχνιδιάρικα σε ολόχρυσες αμμουδιές, αποτυπώματα γυμνών ποδιών πάνω στην υγρή άμμο, λουόμενοι με σωσίβια και βατραχοπέδιλα κατέκλυσαν μαζικά και αθόρυβα έναν χώρο κατ' εξοχήν μουντό και απρόσωπο - και μέχρι το πρόσφατο παρόν, καλλιτεχνικά ανεκμετάλλευτο. Το καλοκαίρι τρύπωσε στις σκοτεινές στοές του αθηναϊκού μετρό γεμίζοντάς το χρώματα, δροσιά και χαρούμενη διάθεση που τόσο έχει λείψει από τους κατοίκους αυτής της πόλης.

Οι φωτογραφίες είναι από εδώ και εδώ.





Τελευταία προσθέτω τη φωτογραφία της Flickr-φίλης Ελένης Ρημαντωνάκη. Τη δουλειά της μπορείτε να τη δείτε εδώ.




13 σχόλια:

DIMI είπε...

Χαρούμενη μεταμόρφωση μέ άκρως καλοκαιρό άρωμα!!Εντυπωσιακές οι φωτογραφίες σου Εύα μου!!
Μού άρεσε πολύ η δουλειά τής Ελένης!!Εξαιρετική!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

Ποδηλάτισσα είπε...

Κοίτα τώρα που θα με κάνεις να μπω στο ΜΕΤΡΟ!!!!!!!!!! Δεν το σνομπάρω.... απλά το φοβάμαι!!! Φιλιά!!!

Marie-Anne είπε...

Καλώς σε βρίσκω, Εύα!!!!
Τι ομορφιές είναι αυτές, στο ΜΕΤΡΟ!!! Ανυπομονώ να τις δώ από κοντά!!!!!!
Θα χαρώ πολύ να σε βλέπω και από το δικό μου 'σπιτάκι'!
Καλό ξημέρωμα!!!!!!!

ria είπε...

αχ τι ωραία!
πράγματι όμορφη έκπληξη. μπράβο σε αυτόν που το σκέφτηκε.

Δημιουργία είπε...

Μιας και δεν προβλέπονται διακοπές για φέτος να δροσιζόμαστε τουλάχιστον όταν χρησιμοποιούμε το μετρό

Teteel είπε...

Τι όμορφα!!!!!!!!!!

Eva Psarrou είπε...

@ DIMI
Είναι πολύ αξιόλογη φωτογράφος με αρκετές διακρίσεις στο ενεργητικό της. Φιλιά!

Eva Psarrou είπε...

@ Ποδηλάτισσα
Χαχα η μαμά μου μπήκε στα 63 της και μετά από παρακάλια δικά μου!
Καλό σ/κ, Βίκυ μου!

Eva Psarrou είπε...

@ Marie-Anne
Καλωσόρισες Marie-Anne και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και για την πρόσκληση! Θα τα λέμε! Καλό σ/κ!

Eva Psarrou είπε...

@ ria
Μπράβο του πράγματι, Ρία μου, αλλά θα χαιρόμασταν πιο πολύ αν ήταν και Έλληνας. Μια ξένη διαφημιστική εταιρεία το σκέφτηκε και το έχει εφαρμόσει και σε κάποιες άλλες χώρες.
Όπως και να' χει, η κίνηση ήταν ευφυής και φυσικά καλοδεχούμενη.
Φιλιά, καλό σ/κ!

Eva Psarrou είπε...

@ Δημιουργία
Χαχα φάτε μάτια ψάρια, δηλαδή! Αξιοποιούμε ό,τι έχουμε, είναι μια υγιής φιλοσοφία!
Την καλημέρα μου!

Eva Psarrou είπε...

@ Teteel
Έχω την αίσθηση ότι κάτι κινείται τον τελευταίο καιρό στην πόλη μας, Teteel μου, εύχομαι να βγει αληθινή και να κρατήσει. Φιλιά, καλό σ/κ!

mafaldaQ είπε...

Μου το είχαν πει και ήθελα τόσο πολύ να το δω αλλά όσους συρμούς και να άλλαξα δεν τα κατάφερα στις δύο μέρες που ήμουν Αθήνα να το δω. Τώρα καλύτερα όμως γιατί όντως οι φωτογραφίες είναι τέλειες :)