8.4.13

Ήρθε η άνοιξη στην πόλη

Η άνοιξη έχει την τάση να έρχεται στις πιο σκοτεινές στιγμές, τις πιο περίεργες, εκεί που είσαι έτοιμος να παραδώσεις τα όπλα από όλη αυτή την ασχήμια, την ασυνέπεια, την ανοργανωσιά, την παντελή απουσία ευγένειας, τρόπων, πολιτισμού.. όταν όλα αυτά γίνονται πλέον τόσο συχνά και τόσο προκλητικά και βίαια που σε πονάνε στο πετσί σου


τότε είναι που έρχονται κάτι μικρούλικα απριλιάτικα αγριολούλουδα που θυμίζουν ζωγραφιστές νιφάδες χιονιού και έσκασαν θαρείς από το νοτισμένο χώμα μόνο για να γίνουν βάλσαμο στα βεβηλωμένα σου μάτια και μαζί με τις λουλούδινες μινιατούρες να εμφανίζονται η μία μετά την άλλη αυτές οι γνώριμες και ξεχασμένες παιχνιδιάρικες ηλιαχτίδες που τρυπώνουν μέσα από τις χαραμάδες της κουρτίνας σαν απρόσκλητοι επισκέπτες για να τα κάνουν όλα εντάξει


τόσο εντάξει, που το να ξεχνάς, να διαγράφεις και να συγχωρείς να φαντάζει ως το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο, όπως η άνοιξη που διαδέχεται τον χειμώνα, όπως διαδέχεται κάθε φορά τον κάθε χειμώνα, όσο ανελέητος και ζοφερός κι αν είναι..


13 σχόλια:

maria είπε...

Θαυμάζω το λογοτεχνικό σου ταλέντο, κάθε φορά διαβάζοντας τα κείμενά σου, μεταφέρομαι εκεί που είναι ο σκοπός να πας τον αναγνώστη σου. Τα καταφέρεις περίφημα, σήμερα και εγώ μαζί σου΄είδα την άνοιξη στη πόλη μας.
φιλιά πολλά

Memaria είπε...

Πραγματικό βάλσαμο τα λουλούδια..δεν ξέρω αν σε κάνουν να συγχωρείς και η συχώρεση για μένα σημαίνει πως το κακό έχει γίνει ήδη...κι απλά πρέπει να το προσπεράσεις?.....χμμ..αφήνω αυτόν που κάνει το κακό να βρει την άνοιξη μόνος του...που δε θα τη βρει δηλαδή, αλλά δε θα του τη δώσω και στο πιάτο..χαχα!
Να είσαι καλά..πέρα από τις δικές μου "αμπελοφιλοσοφίες" απόλαυσα και τις φωτογραφίες και το όμορφο κείμενό σου..
Καλή εβδομάδα..φιλιά!

Lyriel Bee είπε...

Όπως τα λουλούδια και οι υπέροχες φωτογραφίες σου, έτσι μου αρέσουν και τα κείμενα δίχως τελεία! Θαυμάσιο!

Καλή σου μέρα και καλή άνοιξη :)

Leviathan είπε...

Κείμενο και φωτογραφίες, όλα υπέροχα!!! Πολυ καλημέρα!

DIMI είπε...

Καλησπέρα Εύα μου!!Διάβασα καί θαύμασα τό συγγραφικό σου ταλέντο!Μπράβο σου!!Οσο γιά τίς φωτογραφίες σου,εξαιρετικές όπως πάντα!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

Ανώνυμος είπε...

Lyriel, παρατηρώ κι εγώ τώρα τελευταία ότι διαβάζω πολλούς συγγραφείς που γράφουν έτσι, ξεκινώντας και τελειώνοντας από τον αγαπημένο μου Μπουκόφσκι. Γιατρέ, τι μου συμβαίνει; Χα χα.

Εύα μου, ελπίζω η άνοιξη να είναι άκρως δημιουργική κάτω από τον ελληνικό ουρανό και ήλιο. Καλή Πατρίδα!

Teteel είπε...

Ετσι είναι!
Ενα μπουμπουκάκι, μια λιακάδα, τα πουλιά που κελαηδούν,
η Ανοιξη παντού γύρω σου,
και γίνεσαι μεγαλόψυχος, γλυκος, ξεχνάς τα ζόρια και χαμογελάς!
Φιλιά.

Eva Psarrou είπε...

@ maria
Μαρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τη σκέψη και το σχόλιο, η άνοιξη είναι το συνώνυμο της αισιοδοξίας και της ελπίδας. Καλό σ/κ!

Eva Psarrou είπε...

@me (maria)
Το να μπορείς να συγχωρείς είναι κι αυτό μια μορφή ελευθερίας, η αποτοξίνωση από ένα συναίσθημα που το μόνο που κάνει είναι να φθείρει την ψυχή.
"Αμπελοφιλοσοφίας" η συνέχεια χαχα :))
Καλό σ/κ!

Eva Psarrou είπε...

@ Lyriel B - @ agrimio
Κι εγώ αγαπώ τα κείμενα χωρίς τελεία (ο Μπουκόφσκι λόγω του ρεμπελο-ρεμαλο-μέθυσο του χαρακτήρα του με έχει επηρρεάσει αρνητικά και ως προς το έργο του) γιατί αφήνουν τη σκέψη να ρέει χωρίς εμπόδια σα το νερό του ποταμού.
Καλή άνοιξη κορίτσια!

Eva Psarrou είπε...

@ Leviathan
Πολύ καλησπέρα Σοφοκλή, merci beaucoup mon cher!

Eva Psarrou είπε...

@ DIMI
Έχω κοκκινήσει με το σχόλιό σου γλυκειά Dimi, σ' ευχαριστώ πολύ! Καλό σ/κ!

Eva Psarrou είπε...

@ Teteel
Ναι Teteel μου, ξεχνάς τα ζόρια και χαμογελάς. Καλό σ/κ!