25.4.12

Όχι Γκρηκ. Ελληνίς.



"Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος, ούτε κλέφτρα.

Και δεν πίνω ούζο, ούτε σπάω πιάτα, ούτε λέω "Όπα" στην καθημερινή μου ζωή.

Η χώρα μου είναι δημοκρατική, στην πραγματικότητα, αυτή εμπνεύστηκε τη δημοκρατία.
 
Μιλάω ελληνικά και πέντε ακόμα γλώσσες, και οι περισσότεροι άνθρωποι από την χώρα μου μιλούν και εκείνοι ξένες γλώσσες.

Θα μπορούσα να ράψω την σημαία της χώρας μου επάνω στο σακίδιό μου, αλλά η κληρονομιά της Ελλάδας έχει πάει πολύ πιο μακριά από τα γεωγραφικά της σύνορα, ανακάλυψε τη Δύση.

Πιστεύω στον Ελληνισμό. Ολόκληρος ο κόσμος εμπνεύστηκε από τα ιδεώδη του.

Κι αν οφείλω κάποια χρήματα σε κάποιους σήμερα -που, παρεπιπτόντως, δεν είμαι και η μόνη-
είναι επειδή εγώ ανακάλυψα την ιδέα της ελεύθερης αγοράς.

Κι αν με κριτικάρετε σήμερα, είναι επειδή εγώ ανακάλυψα την ιδέα της κριτικής.

Πιστεύω στην Ελευθερία, έτσι, αν είναι ανάγκη, διαμαρτύρομαι.

Πιστεύω στη χαρά της Ζωής, άλλωστε, δικαιούμαι να το κάνω και δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό. 

Μπορώ να κολυμπήσω στα νερά των (πάνω από) 6.000 νησιών μου.

Η χώρα μου είναι ξεχωριστής ομορφιάς και παράδοσης.

Η οικογένειά μου είναι ιερός, απαραβίαστος θεσμός.


Με λέτε Γκρηκ (Greek>γρεκός>υπόδουλος),
 
αλλά είμαι Ελληνίς (Hellene>ελ>ήλιος).


ΟΧΙ ΓΚΡΗΚ, ΕΛΛΗΝΙΣ!


Το όνομά μου είναι Κατερίνα 

και είμαι ΕΛΛΗΝΙΣ." 



5 σχόλια:

maria είπε...

Μπράβο Κατερίνα και πολλά μπράβο σε σένα Ευα, που το ανάρτησες.
σε φιλώ

Μαρία είπε...

Ελληνίς είναι το σωστό...Όχι πως το γραικός δεν έρχεται από την Αρχαία Ελλάδα(παλιότερη λέξη του Σοφοκλή-είχε πέσει σε αχρηστία-ο οποίος την ξαναχρησιμοποίησε),όμως φορτίστηκε αρνητικά κατά την τουρκοκρατία όπου όντως ταυτίστηκε με τη λέξη δούλος...Έλληνες λοιπόν και πρέπει να επιμείνουμε σε αυτό...Καλό βράδυ,Εύα...

Eva Psarrou είπε...

@ maria
Ίσως να μην είναι ό,τι το καλύτερο αυτό που παρουσίασε η κοπέλα, πιστεύω όμως ότι μία φωνή είναι καλύτερη από καμία, όπως και οι δύο φωνές είναι καλύτερες από μία κ.ο.κ.
Καλό βράδυ, Μαρία!

@ Όστρια
Η κοπέλα είναι ηθοποιός και βγήκε μπροστά και μίλησε, είπε την άποψή της. Και, παρόλες τις όποιες ελλείψεις ή υπερβολές στον τρόπο που το έκανε, πέρασε ένα ευανάγνωστο μήνυμα στον κόσμο, και μπράβο της γι' αυτό.
Και τι πιο ωραία απάντηση, αν με ρωτήσεις, για όλους αυτούς που, ενώ μπορούν να διαμορφώσουν πράγματα και προοπτικές (ο ακαδημαϊκός κόσμος π.χ.), προτιμούν να μένουν στο περιθώριο των εξελίξεων.
Καλό σου βράδυ!

Poet είπε...

Κι εμένα μου άρεσε η Κατερίνα και το μήνυμα. Φυσικά δεν ήταν τέλειο αλλά ήταν ουσιαστικό και δυνατό. Μια χαριτωμένη κοπέλα τα λέει έξω απ' τα δόντια κι όμως ευγενικά. Και σε άψογα αγγλικά. Καιρός ήταν.

Eva Psarrou είπε...

@ Poet
Ξέρεις, poet..μερικές φορές όλοι αυτοί που βρίσκονται στην πολιτική αρένα μου δίνουν την εντύπωση ότι ζουν σε έναν δικό τους κόσμο, αποκομμένοι από εμάς. Σα να βρίσκονται μέσα σε μια φούσκα με ηχομόνωση, κι όσο και αν φωνάζουμε εμείς που είμαστε από την έξω πλευρά, εκείνοι δεν ακούν τίποτα, δεν βλέπουν τίποτα και συνεχίζουν να ζουν στον ιδανικό κόσμο που έχουν φτιάξει...
Ευσεβείς πόθοι, αλλά σκέψου αν τέτοιες φωνές αντίδρασης και αγανάκτησης έρχονταν και από άλλες πλευρές, από αυτές που μπορούν να κάνουν τη διαφορά, και να πλήθαιναν και να γιγάντωναν και να γίνονταν τόσο ισχυρές και τόσο πιεστικές που να μπορούσαν να σκάσουν τη φούσκα που μας οδηγεί στον όλεθρο, κι όλοι εκείνοι εκεί μέσα να συνέρχονταν και να αναλάμβαναν δράση και να έπαιρναν τη ρεβάνς όσο υπάρχει ακόμα Ελλάδα και Έλληνες να το παλεύουμε.

Λέμε τώρα...

Καλό σου βράδυ!